بازدید مدیران معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از سازمان خوزستان

مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی و ،مدیرکل دفتر امور مجلس جهاد دانشگاهی در سفری یک روزه از قسمتهای مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان بازدید کردند.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان مهندس اسد رازانی ، مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی و  محمدامین صالحی نژاد ،مدیرکل دفتر امور مجلس این نهاد در سفری یک روزه از قسمتهای مختلف سازمان جهاددانشگاهی خوزستان بازدید کردند.

حضور در مرکز پزشکی  و درمان ناباروری سازمان، موسسه آموزش عالی ، دانشگاه علمی کاربردی و پژوهشکده تکنولوژی تولید ، شرکت بهنیان جنوب ، خبرگزاری های ایکنا و ایسنا ، مرکز شیمی ، خدمات فنی مهندسی و خط تولید مته های حفاری از جمله بازدیدهای انجام شده است.

همچنین ضمن حضور در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد درگذشت «حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی» با حضور در مزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان خوزستان ادای احترام کردند .

حرکت جهاد دانشگاهی خوزستان می‌تواند منشأ تحول باشد

مهندس رازانی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان  اظهار کرد: امیدواریم فعالیت‌هایی که در طول یک سال گذشته در جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شده است، روز به روز شکوفاتر شود و در زمینه‌های مختلف به ویژه کارهای دانش بنیانی که در صنعت حفاری و مته حفاری از ۱۰ سال گذشته آغاز شده است، منشأ تحول شود.

مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی گفت: امیدواریم فعالیت‌هایی که در طول یک سال گذشته در جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شده است، روز به روز شکوفاتر شود و در زمینه‌های مختلف به ویژه کارهای دانش بنیانی که در صنعت حفاری و مته حفاری از ۱۰ سال گذشته آغاز شده است، منشأ تحول شود.

مهندس رازانی دامه داد: نمونه این کارها باز هم می‌تواند در جهاد خوزستان شکل بگیرد و در آینده خبرهای بیشتری در حوزه شیمی، برق، فعالیت‌های فرهنگی ویژه و آموزشی خواهند داشت. با توجه به شرایط ویژه‌ای که برای جهاد دانشگاهی خوزستان ایجاد شده است، دوستان به سمتی حرکت می‌کنند که منشأ تحول باشد. مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی گفت: لازمه همه این اقدامات، همگرایی در سازمان است که امید است با درایت رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان، بتوانند از تمام ظرفیت سازمان در راستای اهداف خود استفاده کنند.

نوشته بازدید مدیران معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از سازمان خوزستان اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.