بازدید سرپرست پردیس اقماری پارک علم و فناوری از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه اردکان

در این بازدید اقدامات و فعالیت‌های سال گذشته این مرکز جهت جذب، استقرار و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ارائه شد. برگزاری جلسات متناوب در فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت حل مسائل مربوطه، اختصاص فضا و زیرساخت‌های الکترونیکی و پژوهشی، پیگیری ساخت و توسعه فضای استقرار جدید، تلاش برای افزایش تعاملات در راستای فناوری شرکت‌های مستقر با صنایع بزرگ و مهم مستقر در شهرستان اردکان و استان یزد و همچنین تلاش برای جذب سرمایه از محل اعتبارات مختلف گفتگو شد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه اردکان در ادامه به بیان اهداف و برنامه‌های مهم مرکز در سال جدید پرداخت. بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات فناورانه، برگزاری دوره‌های ترویجی، آموزشی و توانمندسازی با هدف جذب دانشجویان، صاحبان ایده و کارآفرینان، تلاش برای جذب حداکثری تسهیلات، استفاده حداکثری از پتانسیل‌های شهرستانی و استانی در دستور کار مرکز قرار دارد. بازدید از فضای شرکت‎های مستقر در این مرکز و رسیدگی به مسائل مرتبط با شرکت‌ها، از برنامه‎های دیگر این بازدید بود.

نوشته بازدید سرپرست پردیس اقماری پارک علم و فناوری از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه اردکان اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.