بازار گجت‌های پوشیدنی هند روزهای درخشانی را سپری می‌کند

2022 11 galaxy watch 5 pro heart rate 638bb8e8ef7c1a7ce6f285c5

میانگین کلی قیمت فروش از ۲۷٫۲ دلار به ۲۱٫۷ دلار کاهش یافت که با ورود نوع جدیدی از محصولات پوشیدنی یعنی حلقه‌های هوشمند تقویت شد.

دسته‌ی ساعت‌ هوشمند ۴۱ درصد رشد کرد، در‌حالی‌که فروش مچ‌بندها ۲۳٫۴ درصد کاهش یافت. مرزهای بین این دو نوع محصول، در حال محو شدن است؛ چون بسیاری از مچ‌بند‌ها حالا قابلیت‌هایی در سطح ساعت هوشمند ارائه می‌دهند. دسته‌ی برتر، هدفون بود که آمار فروش ۳۰٫۹ میلیون (از مجموع ۴۸٫۱ میلیون دستگاه) را ثبت کرد.

بوت به‌لطف هدفون‌های بی‌سیم خود شاهد رشد ۳۳٫۳ درصدی فروش سالانه بود و در صدر جدول قرار گرفت. دلیل اصلی اینکه این شرکت همچنان در صدر است، ارائه‌ی ویژگی‌های صوتی جدید در همکاری با کوالکام، دالبی و دیراک است. بوت همچنین با شرکت‌های تولیدکننده‌ی هندی بیشتری وارد همکاری شد.

تنها یک برند در میان ۵ برند بازار پوشیدنی‌های هند، گوشی هوشمند هم در این کشور می‌فروشد: اوپو (که شامل محصولات وان پلاس نیز می‌شود). این دو به لطف محصولاتی مثل Buds 2R و Enco Buds 2 و Nord Buds 2 در فهرست هدفون بی‌سیم سوم و در فهرست هدفون‌های دورگردنی دوم شدند. وان پلاس همچنین هدفون خوش‌قیمت Nord Buds 2R را عرضه کرد که روی افزایش فروش محصولات این شرکت تأثیر گذاشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.