بازار هدفون بازیگری جدید خواهد داشت

2022 7 sony wh1000mx5 headphone and its case 638c69498615ae71282b193f

سونوس، شرکت سازنده‌ی محصولات صوتی، قصد دارد با ورود به بازار پرسود جدیدی، روند گسترش فعالیت‌های خود را سریع‌تر کند. به احتمال زیاد این شرکت، بازار هدفون‌ را هدف گرفته‌ است.

پاتریک اسپنس، مدیر‌عامل شرکت سونوس، در بیانیه رسمی از ارائه‌ی جزئیات بیشتر در مورد برنامه‌ی جدید این شرکت خود‌داری کرد؛ اما گفت که محصول جدید سونوس «مکمل» دستگاه‌های کنونی خواهد‌‌ بود. او همچنین اشاره‌ کرد که محصول جدید، رضایت مشتریان را در پی خواهد‌ داشت و درآمد فوری را برای شرکت به ارمغان می‌آورد.

در ادامه، به این موضوع اشاره شد که سونوس معتقد است سود حاصل از فروش این محصول در سال ۲۰۲۴، به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار خواهد رسید. بخش بزرگی از این درآمد، در نیمه‌‌ی دوم سال ۲۰۲۴ حاصل‌ می‌شود.

سال‌ها است که شایعاتی مبنی بر تمایل سونوس برای ورود به بازار هدفون به گوش می‌رسد. سونوس هیچ‌گاه فعالیت خود را در حوزه‌ی هدفون تأیید نکرده؛ اما بر اساس یاد‌داشت‌های فاش‌شده که توسط بلومبرگ منتشر شد، وجود بخش اختصاصی هدفون در شرکت سونوس به اثبات رسید.

در حال حاضر سونوس اسپیکر، ساندبار و دستگاه‌های سینما‌ی خانگی تولید می‌کند؛ بنابراین ورود به عرصه‌ی هدفون منطقی به نظر می‌رسد.

با توجه به کیفیت بالا‌ی محصولات سونوس، انتظار می‌رود اولین هدفون‌ این شرکت برای رقابت با هدفون بوز، هدفون سونی، هدفون سنهایزر و هدفون شور طراحی شود. این احتمال نیز وجود دارد که سونوس، بازار هدفون اپل را هدف قرار گرفته باشد.

در سال ۲۰۱۹ گفته شد سونوس برای هدفونش قیمت ۳۰۰ دلار را در نظر‌‌ گرفته‌ است. این شرکت روی کیفیت صدا‌‌ی این هدفون تمرکز ویژه‌ای خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد هدفون سونوس و تاریخ عرضه آن وجود ندارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.