بازار سیاه پلی استیشن ۵ بالاخره به پایان راه رسید

بازار سیاه پلی استیشن ۵ بالاخره به پایان راه رسید

خرید یک کنسول جدید در زمان عرضه ممکن است کار بسیار سختی باشد. عرضه PS2 و Wii با محدودیت پخش کالا و تجمع جمعیت‌های باورنکردنی در اطراف فروشگاه‌های خرده‌فروشی به افسانه‌ای در تاریخ کنسول‌ها تبدیل شده است. اما دو سال اول عرضه پلی‌ استیشن ۵ هم در نوع خود بی‌سابقه بود، زیرا همزمان با بیماری کرونا و قرنطینه اتفاق افتاد.

PS5 یک کنسول جدید پرطرفدار با تقاضای بالا بود، در حالی که عرضه محدود بود و به دلیل کمبود قطعات نیمه‌هادی مرتبط با بیماری همه‌گیر، ساخت آن کمتر از حد معمول بود.

در همین حال، دلال‌ها با تشدید مشکل، یعنی خرید موجودی فروشگاه‌ها در هنگام عرضه با استفاده از ربات‌ها و فروش مجدد با ارزش افزوده مضحک، خود را منفورتر از قبل کردند. اما اکنون که موجودی PS5 به ثبات رسیده، دلال‌ها به پایان راه خود رسیدند.


مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدمروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید

در ساب‌ردیت پلی استیشن، کاربرها با انتشار تصاویری که نشان می‌دهد فروشندگان مجبور شدند قیمت‌های خود را کاهش دهند، پایان بازار سیاه پلی استیشن ۵ را اعلام کردند. اکنون با زمانی که PS5 صدها دلار بیشتر از قیمت اولیه خود در سایت‌های نمایندگی به فروش می‌رفتند، فاصله گرفته است.

با نگاهی به eBay، می‌توان لیست‌های متعددی را برای پلی‌ استیشن ۵ در بازه ۴۵۰ تا ۴۹۰ دلار مشاهده کرد و مورد دوم برای باندل‌هایی است که شامل بازی God of War Ragnarok نیز هستند.

این کاهش قیمت شاید بهترین دلیلی باشد که نشان دهد ادعاهای سونی مبنی بر ثبات موجودی کنسول درست است. امروزه می‌توانید PS5 را خیلی راحت‌تر تهیه کنید، چه از یک فروشگاه رسمی (جایی که تحت پوشش گارانتی‌های قوی‌تر و سیاست‌های بازگشت یا همان ریفاند خواهید بود) یا از طریق یک بازار فروش مجدد باشد.

پلی استیشن 5پلی استیشن 5

با افزایش در دسترس بودن PS5، سونی مشتاق بود که این پیام را در اوایل سال میلادی جاری منتشر کند. جیم رایان، رئیس سونی، شفاف‌سازی کرد این شرکت در کمپین‌های بازاریابی در سراسر جهان فعالیت می‌کند و اکنون خرید کنسول آسان‌تر شده است.

سونی به وضوح اعلام کرده که PS4 را پشت سر می‌گذارد و به طور کامل بر نسل جدید تمرکز خواهد کرد، همانطور که انحصاری‌های بزرگی برای پلی استیشن ۵ در راه هستند.


مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

بازی The Sims 4 بیش از ۷۰ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتوبازی The Sims 4 بیش از ۷۰ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.