باحمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛برپایی پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ماینکس

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌‎المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران، از ۱۲ تا ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات؛ بورس و اقتصاد؛ اکتشاف؛ ایمنی، بهداشت و محیط زیست؛ صنایع معدنی؛ بخش ویژه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی؛ دانشگاه‌ها، بخش‌های مرتبط با دوازدهمین نمایشگاه بین‌‎المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX2023) هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود، تا روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

نوشته

باحمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛

برپایی پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ماینکس اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.