باب ایگر از تصمیمات مدیر سابق دیزنی انتقاد کرد

«از وضعیت دیزنی در دوران دوری از آن بسیار ناامید شدم»

باب ایگر از تصمیمات مدیر سابق دیزنی انتقاد کرد

باب ایگر که اکنون بیش از یک سال است که به عنوان مدیرعامل دیزنی بازگشته، اخیرا از تصمیمات باب چاپک، مدیر سابق دیزنی انتقاد کرده است و به وضوح اعلام کرده که از عملکرد این کمپانی تحت هدایت چاپک ناامید شده است. باب ایگر چاپک، رییس سابق بخش پارک‌های تفریحی دیزنی را برای جانشینی خود در فوریه ۲۰۲۰ انتخاب کرده بود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکسرشته‌ای دوست داشتنی که به سینما گره خورده
۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس

ایگر امروز در گفت و گو با نیویورک تایمز بیان کرد:

از آنچه که در دوره انتقالی و دوری از من شرکت اتفاق افتاد، بسیار ناامید شدم؛ بسیار سخت کار کردم تا خودم را از آن فضا دور کنم.

او گفت که فرآیند برنامه‌ریزی جانشینی مدیرعامل فعلی دیزنی «در حال حاضر به قوت خود باقیست» و افزود که وقتی قرارداد تمدید شده‌اش در پایان سال ۲۰۲۶ به پایان برسد، «قطعا» از سمت مدیر اجرایی خارج خواهد شد.

از زمان بازگشت به دیزنی، ایگر گفت که او «مشکلات زیادی را که این شرکت داشته است، برطرف کرده و با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم می کند. او اضافه کرد که برخی از آن‌ها «به‌واسطه تصمیم‌های مدیران قبلی گرفته شده‌اند»، در حالی که برخی دیگر «در اصل نتیجه‌ی حجم عظیمی از اختلال در جهان و تجارت ما هستند.»

در اجلاس DealBook، از ایگر همچنین در مورد تصمیم دیزنی برای برداشتن هزینه‌های تبلیغاتی از X (توئیتر سابق) سؤال شد و او در پاسخ به این سوال گفت:

من برای ایلان و دستاوردهایی که او داشته احترام زیادی قائل هستم. با این حال، با توجه به «موضعی که [ماسک] به طور کاملا عمومی اتخاذ کرد»، دیزنی به این نتیجه رسید که ارتباط آن با ماسک و ایکس «لزوما برای ما مثبت نیست».

باب ایگرباب ایگر

در اوایل سال جاری، ایگر در یک کنفرانس سرمایه‌گذاران گفته بود که دیزنی به طور کلی ارتباط میان هزینه‌هایش برای محتوا و نحوه کسب درآمد از آن را از دست داده و این شرکت باید در مورد سرمایه‌گذاری محتوا به عنوان هزینه‌های تولیدی که سر به فلک کشیده «عاقلانه‌تر» عمل کند.

در اخبار دیگری خواندیم که دیزنی با صداپیشه‌های وودی و باز برای بازگشت به Toy Story 5 صحبت کرده است.


مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما


بررسی پلی استیشن پورتال

بازی های Remnant: From The Ashes و Remnant II به گیم پس اضافه شدند - ویجیاتوبازی های Remnant: From The Ashes و Remnant II به گیم پس اضافه شدند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.