این گوشی ۴ ساله شیائومی به HyperOS آپدیت می‌شود

2020 9 xiaomi mi 10 back mi 5g 638bb1c88f0b9a6b86bc0388

گوشی‌های سری می ۱۰ شیائومی که در سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شدند، به‌روزرسانی HyperOS را دریافت خواهند کرد.

ژانگ گوکان، مدیر واحد نرم‌افزار سیستم شیائومی، اعلام کرد که به‌روزرسانی هایپ راواس برای سری می ۱۰ در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) منتشر خواهد شد. جزئیات بیشتری مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که انتشار اولیه محدود به آزمایش‌کنندگان بتا (Beta Testers) باشد.

کاربران سری می ۱۰ شیائومی خوش‌شانس هستند؛ زیرا این گوشی‌ها (شامل می ۱۰، می ۱۰ پرو و می ۱۰ اولترا) مشمول سیاست نرم‌افزاری شیائومی برای سال ۲۰۲۱ نشدند و این شرکت قول داده بود فقط تا سه سال آپدیت اندروید را ارائه دهد.

گوشی‌های یادشده به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 11 به‌فروش رسیدند و در سال گذشته به‌روزرسانی سوم اندروید (اندروید ۱۳) را در کنار MIUI 14 دریافت کردند.

طبق اعلام شیائومی، می ۱۰ و می ۱۰ پرو به‌روزرسانی نرم‌افزاری چهارم خود را در قالب HyperOS دریافت خواهند کرد. HyperOS سومین به‌روزرسانی می ۱۰ اولترا محسوب می‌شود، زیرا این گوشی در ابتدا با MIUI 12 عرضه شد.

مقالات مرتبط

به‌روزرسانی HyperOS برای سری می ۱۰ احتمالاً با اندروید ۱۴ همراه نخواهد شد. رابط کاربری اختصاصی شیائومی برای گوشی‌های قدیمی مبتنی‌بر اندروید ۱۳ است.

نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی ۹۰ هرتزی اولد (با نام تجاری AMOLED)، لبه‌های خمیده، ترکیب شیشه و فلز در بدنه، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو و رم پرسرعت از جمله‌ی کلیدی‌ترین ویژگی‌های شیائومی می ۱۰ به‌شمار می‌آیند. قیمت گوشی های سری می ۱۰ در زمان عرضه از حدود ۶۰۰ دلار در کانفیگ پایه شروع می‌شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.