این قابلیت گلکسی S24 اولترا فعلاً به سایر گوشی‌های سامسونگ نمی‌آید

galaxy s24 ultra near galaxy book 3 ultra 65b3f818381b5915be4ef73c

گوگل در ماه ژانویه (دی و بهمن)، همزمان با رونمایی سری گلکسی S24 توسط سامسونگ، از قابلیت هوش مصنوعی بسیار کاربردی Circle to Search رونمایی کرد، اما این قابلیت هم‌اکنون روی تعداد کمی از دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند و به گفته‌ی سامسونگ، ممکن است تا چند ماه آینده این وضعیت ثابت بماند.

سامسونگ در بیانیه‌ای مطبوعاتی با محوریت فروش گوشی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا گفت قابلیت Circle to Search تقریباً در کل سال ۲۰۲۴ در انحصار گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو و سری گلکسی S24 خواهد بود.

سامسونگ می‌گوید که ممکن است Circle to Search از ۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) در دیگر دستگاه‌های اندرویدی ارائه شود (تقریباً زمان رونمایی پیکسل ۹)؛ اما به این نکته هم اشاره می‌کند که در حال حاضر، هیچ قطعیتی وجود ندارد.

مقاله‌های مرتبط

بسیار دور از ذهن است که سامسونگ سری بعدی گوشی‌های تاشدنی خود را که تابستان ۱۴۰۳ رونمایی می‌شوند، بدون Circle to Search عرضه کند؛ همین منطق در مورد پیکسل ۸a نیز صدق می‌کند و این قابلیت احتمالاً خیلی زودتر عرضه خواهد شد.

در‌حال‌حاضر بیشتر ویژگی‌های Circle to Search در تمامی دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد و می‌توان آن‌ها را در گوگل لنز یافت؛ اما نکته‌ی مهم این است که در صورت استفاده از Circle to Search، جست‌و‌جو بسیار راحت‌تر و با سرعت بیش‌تری انجام خواهد شد. زومیت در بررسی گلکسی S24 اولترا از Circle to Search به‌عنوان یکی از قابلیت‌های جذاب این گوشی سامسونگ نام برد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.