این عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد پرتره‌های واقعی سگ‌ها استفاده می‌کند

مرجان رادویچ می‌گوید: «در قرن نوزدهم، سگ‌ها چیزی بیش از حیوانات خانگی خانگی بودند، بلکه نماد‌های وفاداری، هوش و قدرت بودند.»

او تصمیم گرفت با پروژه‌ای، شکوه جدیدی به عکاسی سگ‌ها بیاورد. یک هفته طول کشید تا پروژه رادوویچ تکمیل شود. او از Midjourney برای ترکیب تصاویر استفاده کرد و بعد با فتوشاپ عکس‌ها را تکمیل کرد.

این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی نزدیک و شخصی با دنیایی است که در آن سگ‌ها دوست‌های مردم بودند و وفاداری، هوش و قدرت آن‌ها را تحسین می‌کنیم.

در این سری عکس‌های دلچسب ، دالماسی‌ها با کلاه‌های استیمپانک، روتوایلر‌ها در گردن‌بند‌های سنگین و کاکاپو‌هایی با کلاه‌های برت حضور دارند.

رادویچ یک عکاس حرفه‌ای با بیش از ۲۰ سال تجربه است.

او می‌گوید که هرگز تصور نمی‌کردم که روزی با استفاده از هوش مصنوعی عکس بسازم.

مفهوم استفاده از هوش مصنوعی برای خلق هنر و عکاسی هنوز یک قلمرو نسبتاً جدید و ناشناخته است و سؤالات و بحث‌های زیادی در مورد نقش فناوری در فرآیند خلاقانه ایجاد می‌کند.»

«فرایند گرفتن عکس نه تنها شامل دانش فنی، بلکه خلاقیت و شهود نیز می‌شود. من همیشه خود را نویسنده آثارم می‌دانستم، زیرا ساعت‌های بی‌شماری کار سخت، اشتیاق و فداکاری را در کار خود به کار برده‌ام.»

با این حال، ایجاد عکس با هوش مصنوعی، قلمروی  مبهم است. با ظهور هوش مصنوعی در زمینه عکاسی، خطوط بین کار‌های انسان و ماشین‌آلود محو شده است.

در برخی موارد، هوش مصنوعی برای بهبود عکس‌ها و نشان دادن بهترین عکس‌ها استفاده می‌شود. در موارد دیگر، هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر و ترکیب‌های کاملاً جدید استفاده می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.