این طراحی جدید صفحه ورود به حساب گوگل است

Google Account Sign In 2 1366x911 1

گوگل پیشتر اعلام کرده بود که قرار است به زودی برای سرویس‌های خود از طراحی جدید صفحه ورود به حساب گوگل که یک طراحی جدید و مینیمال‌تر است، رونمایی کند.

گوگل در حال طراحی مجدد برای صفحه ورود به حساب کاربری خود در تمامی سرویس‌هایی است که بهتر از قبل با Material 3 مطابقت دارند. گفتنی‌ست این تغییرات تغییر خاصی بر روی عملکرد سرویس‌های گوگل نخواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی جدید صفحه ورود به حساب گوگل

گوگل قبلا اعلام کرده بود که قرار است صفحه ورود به حساب کاربری خود را از نو طراحی کند و زبان طراحی آن را به سمت استفاده از زبان طراحی نام آشنای خود یعنی Material 3 ببرد. اکنون، تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، همان “ظاهر مدرن تر” برای صفحات ورود به سیستم و ثبت نام حساب Google است. گوگل می‌گوید که «همگام با طراحی متریال در سایر محصولات ما است».

به جای اینکه صفحه در مرکز دسکتاپ باشد، Google فیلد متن ایمیل/تلفن را در سمت راست قرار می‌دهد، در حالی که یک لوگوی Google و سایر اطلاعات در سمت چپ ظاهر می‌شود.

یک دکمه قرص شکل برای رفتن به مرحله بعد استفاده می‌شود، در حالی که هر دکمه دیگر فقط به طور مستقیم متن قرار می‌گیرد. مستطیل داخلی دارای پس‌زمینه سفید است، در حالی که قسمت بیرونی کمی تیره‌تر است (خاکستری با مایل به آبی که رنگ برجسته Material 3 را منعکس می‌کند).

طراحی جدید صفحه ورود به حساب گوگل

همچنین در قسمت پایینی، شما یک گزینه تغییر زبان، راهنما، حریم خصوصی و شرایط را مشاهده می‌کنید.

این طراحی برای تلفن همراه نیز عرضه می‌شود که احتمالاً در مرکز قرار دارد و ممکن است بیشتر شبیه طراحی فعلی باشد.

گوگل می‌گوید این یک تغییر در ظاهر بصری است، هیچ تاثیر یا تغییری در عملکرد وجود ندارد.

Google این طراحی مجدد ورود به سیستم را از امروز با در دسترس بودن کامل در هفته‌های آینده برای همه مشتریان حساب Google شخصی و Workspace اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی جدید صفحه ورود به حساب گوگل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ۹to5google

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.