این زن آمریکایی با همسر خود از شریک زندگی سابقش نگهداری می کند

در سال ۲۰۰۸، کریس آرمسترانگ، زن آمریکایی با اتفاقی رو به رو شد که زندگی او را به کلی دگرگون ساخت: همسرش، برندون اسمیت یک سانحه ی رانندگی شدید داشت. پزشکان تلاش زیادی برای نجات جانش کردند و برندون بالاخره پس از ۲ ماه از کما خارج شد. با این حال، برندون دیگر آن کسی نبود که کریس با او ازدواج کرده بود. حالا به جای او کسی بود با آسیب مغزی شدید و فراموشی پس از سانحه که به مراقبت مداوم نیاز داشت.

1 bde2de5c958901dacdbc3e0d8f

این واقعیت تازه سبب شد کریس به فکر برعهده گرفتن مسئولیت پرستاری از برندون بیافتد، تغییری که باعث شد او نگاه دیگری به رابطه اش با برندون و پیمان ازدواج شان پیدا کند، به ویژه قولی که به هم برای ماندن در کنار یکدیگر در «زمان سلامت و بیماری» داده بودند.

با وجود اشتیاق کریس برای بچه دار شدن که وضعیت تازه ی برندون آن را غیر ممکن ساخته بود، کریس تصمیم گرفت به مراقبت از او ادامه دهد. او این فرآیند را با گرفتن کفالت قانونی برندون آغاز کرد. کریس بعد از طلاق از برندون به مراقبت از او و مدیریت نیازهای پزشکی و مالی او ادامه داد و همین امر سبب شد که دادگاه با اعطای کفالت قانونی کریس به او موافقت کند.

2 4e73f359eaa01adf169d6a1037

زندگی کریس زمانی چرخش دوباره ای پیدا کرد که او در سال ۲۰۱۴ با جیمز آرمسترانگ آشنا شد. جیمز که خود یک پدر مجرد بود، از همان ابتدا از وضعیت برندون و جایگاه او در زندگی کریس آگاه بود. اما جیمز به جای فاصله گرفتن، تعهد و مهر کریس به برندون را تحسین می کرد. پذیرش و حمایت جیمز این امکان را به وجود آورد که برندون بتواند عضوی از زندگی این زوج تازه شود.

3 b2a84856b0805827465e5296d4

کریس و جیمز یک سال بعد از آشنایی شان تصمیم به ازدواج گرفتند و برندون به جزئی جدایی ناپذیر از خانواده ی آن ها بدل شد و حالا برای فرزندان کریس و جیمز حکم «عمو» دارد.

داستان این خانواده که مهر بی قید و شرط و سازگاری با شرایط دشوار بارزترین ویژگی های آن است، توجه میلیون ها کاربر را در تیک تاک به خود جلب کرده است. کریس در تیک تاک تجربیات زندگی خانوادگی شان را با دیگر کاربران به اشتراک می گذارد تا منبع الهامی برای دیگران در مواجهه با چالش های مشابه باشد.

4 a04b725f949f0ac4dd8af0f89c

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.