این انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید!

کریسمس نزدیک است و در حالی که برخی از مردم شروع به تهیه لیست فیلم‌های مناسب کریسمس می‌کنند، ما نسبتاً مطمئن هستیم که بخشی از مردم در این فکر هستند که چه انیمیشنی را تماشا کنند تا روح خود را در این فصل سرما، گرم کنند. تماشای انیمه راهی عالی برای گرد هم آوردن افراد در فصل تعطیلات است. خواه این یک گردهمایی خانوادگی، تبادل هدیه یا فقط در حد گذراندن یک شب با دوستان باشد، انیمه مطمئناً بخش مهمی از جشن خواهد بود. در ادامه مطلب لیستی از انیمه‌های مرتبط با کریسمس و حال و هوای مراسم آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

<!–

–>

این انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتواین انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتو
فهرست محتوا
نمایش

انیمه «Tokyo Godfathers»

یکی از بهترین انیمه های کریسمس برای تماشا، انیمه «Tokyo Godfathers» است. داستان درباره سه بی خانمان، یعنی هانا، میوکی و جین است. در شب کریسمس، در حالی که آنها در میان زباله ها به دنبال هدیه می گردند، به طور تصادفی یک کودک تازه متولد شده را پیدا می کنند. درحالی که این سه نفر نمیدانند چه کنند، تصمیم می گیرند والدین نوزاد را پیدا کنند. در طی یک تصادف خوب که توسط کودک به وجود آمده است، سه شخصیت اصلی جوری با هم زندگی می کنند که گویی یک خانواده واقعی هستند و کم کم شروع به بازیابی ارتباطات از دست رفته خود با خانواده اصلی خود می کنند.
انیمه «Tokyo Godfathers» به این فکر می کند که طرفداران از سفری لذت ببرند که شبیه هیچ سفر دیگری نیست. این داستان پر از لحظات گرم است که قلب شما را ذوب می کند، و این در حالیست که سهم خود را از خنده دارترین چیزهایی که در انیمه دیده ایم نیز دارد. مطمئن باشید، این یک انیمه‌ایست که از دیدنش پشیمان نخواهید شد.

انیمه «۵ Centimeters Per Second»

با این انتخاب، ما تصمیم گرفتیم که جنبه سودازَدگی و شاید افسرده کننده انیمه را که همه ما دوست داریم در زمان کریسمس ببینیم، لمس کنیم. انیمه «۵ Centimeters Per Second» داستان تونو تاکاکی و آکاری را دنبال می کند. این دو، دوست دوران کودکی هستند که در نهایت به دلیل شغل والدینشان از هم جدا می شوند. با ناتوانی در برقراری تماس منظم در طول زمان با یکدیگر، ما شاهد بزرگ شدن آنها و دور شدن از هم و نحوه تلاقی مسیرهایشان در مقاطع مختلف زندگیشان هستیم. هر قاب از این انیمه پر از احساسات عمیق و تصاویری نفس گیر است. در حالی که انیمه «۵ Centimeters Per Second» مطمئناً یک انیمه غم انگیز است، اما مخاطب را مجذوب تماشا میکند و اگر می خواهید چیزی زیبا و احساسی ببینید باید این انیمه را تماشا کنید. پنج سانتی متر در ثانیه یکی از واقع گرایانه ترین درام های انیمه با مضمون عاشقانه با توسعه شخصیت های پیچیده است و ماکوتو شینکای مطمئناً برای خلق این شاهکار، شایسته تحسین است.

این انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتواین انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتو

انیمه «Toradora!»

حال اگر به دنبال کمدی هستید، یکی از بهترین قسمت‌های انیمه «Toradora!»، اپیزود مربوط به کریسمس است. در قسمت کریسمس تورادورا، چهار شخصیت اصلی در حال آماده شدن برای کریسمس هستند. ریوجی و تایگا تمرکز اصلی اپیزود هستند، زیرا آنها در تلاشند تا برای که برای تعطیلات تصمیم بگیرند. آنها در نهایت تصمیم می گیرند با هم به خرید بروند و در حالی که بیرون هستند، با تعدادی از دوستان خود برخورد می کنند. این قسمت دارای چند لحظه خنده دار و همچنین صحنه ای تاثیرگذار بین ریوجی و تایگا است. این قسمت با جشن کریسمس شاد به پایان می رسد.
تورادورا یک انیمیشن فوق العاده سرگرم کننده است که داستان ریوجی و تایگا را از دوران دبیرستانشان دنبال می کند. ریوجی علاقه زیادی به مینوری دارد و از شانسش در کلاس او قرار می گیرد. برای کمک به شانس خود برای قرار گرفتن در کنار مینیوری، او با دوستش، تایگا، همکاری می کند. با گذشت زمان، این دو در نهایت احساسات خود را نسبت به یکدیگر افزایش می‌دهند. به راحتی می توان فهمید که چرا تورادورا این لیست قرار دارد. همچنین چند قسمت مهم با مضمون کریسمس در این انیمه وجود دارد که دلیل قرار گرفتن آن در لیست ما را بیشتر می کند.

این انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتواین انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتو

انیمه «Itsudatte My Santa!»

از محبوب ترین انیمه های دهه ۲۰۰۰، انیمه «Itsudatte My Santa!» است که داستان بابا نوئل را دنبال می کند. و بابانوئل کسی نیست جز پسری که به معنای واقعی کلمه از همه چیز مربوط به کریسمس متنفر است. همانطور که برخی از شما تا به حال حدس زده اید، او در نهایت با دختری آشنا می شود که زندگی او را زیر و رو می کند و هدف اصلی وی این است که زیبایی های زندگی را ببیند. این انیمه همه چیزهایی را که در یک انیمه می‌خواهید دارد.
قهرمان اصلی این انیمه دختری به نام می است که ادعا می کند بابانوئل است و می خواهد مرد جوانی او را باور کند تا بتواند در کریسمس برای بچه ها هدیه بیاورد. خود این پسر در شب کریسمس به دنیا آمده، بنابراین والدینش نام بابانوئل را برای او انتخاب کردند. بابانوئل از کریسمس نه تنها به خاطر نامش، بلکه به خاطر پدر و مادرش که هرگز با او کریسمس یا تولدش را جشن نمی گیرند، متنفر است.
در طول انیمه، می و بابانوئل پیوندی قوی برقرار می کنند زیرا می تلاش می کند، به او کمک کند تا بر آسیب های دوران کودکی خود غلبه کند. وقتی دو نفر به هم نزدیک می شوند، می به آرامی حقیقت پنهان در مورد گذشته بابانوئل و اینکه چرا از کریسمس متنفر است را کشف می کند. آیا ممکن است بتواند بابانوئل را متقاعد کند که کریسمس را باور کند؟ تماشا کنید تا متوجه شوید.

انیمه «Whisper of The Heart»

انیمه «Whisper of The Heart» داستان شیزوکو، دختر جوانی را دنبال می کند که از نوشتن لذت می برد، اما کاملا مطمئن نیست که این مسیری است که باید در زندگی طی کند. پس از چند برخورد سرنوشت‌ساز با پسری به نام سیکی، شیزوکو عاشق او می‌شود و می‌فهمد که ایجاد مسیر شخصی در زندگی به چه معناست. شیزوکو با الهام از سیکی، حرفه خود را به عنوان یک نویسنده دنبال می کند، همانطور که سیکی نیز از خودش پیروی می کند. تعداد کمی از انیمه‌ها مانند انیمه «Whisper of The Heart» قلب ما را لمس می‌کنند. با تمی دلگرم کننده و در عین حال الهام‌بخش آن، راهی بهتر برای ورود به سال جدید وجود ندارد.

انیمه «Wolf Children»

انیمه «Wolf Children» یکی از آثار کلاسیک گیبلی است که برای این زمان از سال کاملا مناسب است. این داستان درمورد حنا، یک دختر سخت کوش دانشگاهی است که عاشق مردی می شود که ادعا می کند نیمه گرگ است. این دو به سرعت نسبت به یکدیگر احساس علاقه می کنند و حتی صاحب فرزند می شوند. متأسفانه شوهر حنا در نهایت پس از تولد دومین فرزندشان کشته میشود و او را با دو بچه گرگ تنها می گذارد. زندگی حنا به عنوان یک مادر مجرد دشوار است. او مجبور است بچه ها را پنهان کند، زیرا آنها دائماً بین شکل انسان و گرگ خود جابجا می شوند و اغلب با هم دعوا می کنند. انیمه «Wolf Children» در مقایسه با سایر انیمه های این لیست، ابعاد کاملا متفاوتی را ارائه می دهد. با تمرکز داستان بر معنای عشق والدین به فرزندانشان، این انیمه مطمئناً به روش های منحصر به فردی قلب ما را تحت تأثیر قرار می دهد. انیمه «Wolf Children» در واقع یکی از انیمه های مورد علاقه ما در این لیست است.

این انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتواین انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتو

انیمه «Your Lie In April»

انیمه «Your Lie In April» بر داستان آریما کواسی، پیانیست جوان شگفت انگیزی تمرکز می کند که پس از مرگ مادرش توانایی شنیدن آنچه را که می نوازد از دست می دهد. میازونو کائوری علاقه شدیدی به او پیدا می کند و تصمیم می گیرد در زندگی او قدم بگذارد و آن را برای همیشه تغییر دهد. زمانی که کائوری دنیای خود را با انواع رنگ ها پر می کند، آریما دوباره احساس زندگی و زنده بودن میکند.
شاید انیمه «Your Lie In April» یک انیمیشن با مضمون کریسمس نباشد، اما مطمئناً انیمه ای است که قلب ما را گرم می کند. در حالی که بخش‌هایی از این انیمه به‌طور باورنکردنی غم‌انگیز است، اما مملو از لحظات دل‌انگیز است که برای این زمان از سال مناسب است.

این انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتواین انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتو

انیمه «The Disappearance of Haruhi Suzumiya»

انیمیشن دیگری که مطمئنیم در این زمان از سال تماشای آن را دوست خواهید داشت، انیمه «The Disappearance of Haruhi Suzumiya»، اقتباسی از وقایع رمان چهارم هاروهی است. همانطور که بریگاد SOS برای جشن کریسمس برنامه ریزی می کند، سوزومیا ناپدید می شود و به طرز عجیبی، خاطره همه از او تا حدی مبهم می شود که به سادگی او را فراموش می کنند.
کیون متوجه می شود که دنیایی که در آن قرار دارد با دنیایی که قبلا می شناخت، یکی نیست. او به زودی با دو عضو دیگر از بریگاد SOS، یوکی ناگاتو و میکورو آساهینا، ملاقات می کند که به او می گویند که آنها از دنیای دیگری هستند که هاروهی هرگز در آن وجود نداشته است. کیون مصمم است راهی برای بازگشت به دنیای اصلی پیدا کند و این سه نفر تصمیم می گیرند علت این پدیده عجیب را کشف کنند. در طول راه، کیون به آرامی شروع به کشف حقیقت پشت ناپدید شدن هاروهی می کند. این انیمه پر از رمز و راز است، با این حال سهم نسبتاً عاشقانه خود را دارد که ما را در طول ساعت گرم نگه می دارد. ناپدید شدن هاروهی سوزومیا انیمه‌ای کریسمسی است و تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.

انیمه «Santa Company: The Secret of Christmas»

وقتی صحبت از انیمه ای با مضمون کریسمس می شود، نمی توانیم انیمه «Santa Company: The Secret of Christmas» را کنار بگذاریم. این یک داستان دلچسب در مورد دختری به نام نوئل، قهرمان داستان است، که کریسمس برای او دوران تنهایی است، زیرا مادرش مدت‌ها پیش او را ترک کرده و پدرش همیشه در آن زمان از سال بیش از حد مشغول کار است. وی بعداً متوجه می شود که شرکت سانتا در جستجوی نیروی جدید است و تصمیم می گیرد به این سازمان بپیوندد. او سپس با کودکان دیگری ملاقات می کند که به بابانوئل کمک می کنند تا هدایا را تحویل دهد.
نوئل در سفر خود اهمیت خانواده و دوستی را می آموزد و همراه با دوستان تازه یافته اش به شادی و خوشبختی مردم کمک می کند. در طول راه، آنها دنیایی جادویی از جن ها، گوزن های شمالی و آدم برفی ها را کشف می کنند و روح واقعی کریسمس را یاد می گیرند. این نمایش پر از سرگرمی، ماجراجویی و دوستی است و مطمئناً قلب شما را در این فصل تعطیلات گرم می کند.

انیمه «K-On!»

اگر به دنبال یک سریال کوتاه انیمیشن برای تعطیلات هستید، پس باید انیمه «K-On!» را تماشا کنید! داستان این انیمه در مورد چهار دختر دبیرستانی است که به کلوپ موسیقی در دبیرستان Sakuragaoka می پیوندند و سعی می کنند آن را از انحلال نجات دهند. قسمت ویژه کریسمس نیز پنج عضو کلوپ موسیقی را نشان میدهد که برای یک جشن کریسمس در سطح مدرسه آماده می شوند. این قسمت بر تلاش دختران برای ایجاد یک آهنگ کریسمس برای مهمانی و همچنین تلاش های مختلف آنها برای موفقیت در مهمانی متمرکز است. این اپیزود با اجرای آهنگ کریسمس که دختران برای مهمانی ایجاد کردند، که توسط همه شخصیت ها خوانده می شود، به اوج خود می رسد.

این انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتواین انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتو

انیمه «Love Hina Christmas Special: Silent Eve»

انیمه «Love Hina Christmas Special: Silent Eve» یک قسمت ویژه از مجموعه Love Hina است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. نارو و کیتارو با دوستانشان تصمیم می گیرند اولین کریسمس خود را با هم در خانه هیناتا جشن بگیرند. همانطور که آنها برای جشن آماده می شوند، نارو سرما می خورد و نمی تواند در جشن شرکت کند. کیتارو تصمیم می گیرد در کنار او بماند و در طول شب از او مراقبت می کند. روز بعد، نارو حال بهتری دارد و بقیه روز را با لذت بردن از تعطیلات می گذرانند.
این قسمت ویژه بر موضوع عشق، دوستی و اهمیت مراقبت از دیگران تمرکز دارد. همچنین نشان می دهد که چگونه همه در خانه هیناتا با روح تعطیلات گرد هم می آیند و در شادی فصل سهیم می شوند. آنها به روش های مختلف عشق خود را به یکدیگر نشان می دهند و از همراهی یکدیگر لذت می برند. به طور کلی، این قسمت ویژه از عشق حنا داستانی دلچسب از عشق و دوستی است.

این انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتواین انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتو

انیمه «Yuri on Ice»

یکی دیگر از انیمیشن های استثنایی با تم کریسمس، انیمه «Yuri on Ice» است. یوری کاتسوکی ۲۳ ساله، اسکیت باز ژاپنی پس از یک شکست سخت در فینال جایزه بزرگ و سایر باخت های رقابتی، احساسات متفاوتی در مورد اسکیت پیدا می کند و حرفه خود را به حالت تعلیق در می آورد. او پس از ۵ سال خارج از کشور به زادگاهش هاستسو در کیوشو باز می گردد. یوری از دوست دوران کودکی خود، یوکو، در یک پیست یخ (قلعه یخی هاستسو) دیدن می کند و به طور کامل از یک روال پیشرفته اسکیت که توسط بت او، قهرمان اسکیت نمایشی روسی، ویکتور نیکیفوروف انجام می شود، تقلید می کند. هنگامی که فیلم ضبط شده مخفیانه از اجرای یوری در اینترنت آپلود می شود، توجه ویکتور را به خود جلب می کند و او با پیشنهاد مربیگری یوری و احیای حرفه یوری، خود به کیوشو سفر می کند. همانطور که یوری برای اجرای یک اجرای زیبا و احساسی اسکیت می کند، معنای واقعی کریسمس را کشف می کند.

این انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتواین انیمه‌ها را قبل از کریسمس از دست ندهید! - ویجیاتو

انیمه «Winter Sonata»

انتخاب نهایی ما برای این لیست، انیمه «Winter Sonata» است. این انیمه بر اساس یک درام کره ای ساخته شده است. داستان، زندگی یو جین را دنبال می‌کند که معشوقه‌اش، جو سانگ، در یک تصادف می‌میرد. پس از التیام زخم های قلبش، او در زندگی جلو می رود و تصمیم می گیرد با دوست دوران کودکی خود ازدواج کند. هنگامی که به نظر می رسید همه چیز در زندگی او حل شده است، او با کسی روبرو می شود که شبیه جو سانگ است.
انیمه «Winter Sonata» یک انیمه زیبا و باورنکردنی است و قسمت اعظم آن در مکانی زمستانی می گذرد و به ما حس تعطیلات کریسمسی را می دهد. این یک کار استثنایی برای به تصویر کشیدن عشقی است که همه دوست دارند در این زمان از سال به اشتراک بگذارند، و ما مطمئن هستیم که این یکی از انیمه‌هاییست که از دیدنش پشیمان نخواهید شد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.