این استارتاپ قصد دارد فضای آنلاین و امنی برای زنان ایجاد کند

استارتاپی به نام Diem با هدف مقابله با «سوگیری جنسیتی موتورهای جست‌وجو» قصد دارد فضایی امن و آنلاین را برای زنان فراهم کند تا هنگام مطرح کردن سؤال‌هایشان راجع‌به سلامت جسمی، چرخه‌ی قاعدگی و باروری و سلامت روان، با پاسخ‌هایی دقیق‌تر مواجه شوند.

Diem که از نسخه‌ی وب، iOS و اندروید پشتیبانی می‌کند، گزینه‌ای را برای پرسیدن سؤال‌ها به‌صورت ناشناس نیز فراهم کرده است. پاسخ‌ها از منابع معتبر و با کمک هوش مصنوعی ChatGPT یافت می‌شوند و دراختیار کاربر قرار می‌گیرند.

اسکرین شات پلتفرم Diem برای زنان

استارتاپ یادشده با فراهم‌ کردن فضایی برای گفت‌وگو و مطرح کردن پرسش‌ها بین زنان، دغدغه‌های آن‌ها درباره‌ی سلامتشان را تا حد زیادی رفع می‌کند؛ همچنین آن‌ها می‌توانند راجع‌به هر موضوع دیگری که می‌خواهند سؤالاتی مطرح کنند و سپس آن را برای دوستان خود بفرستند و از آن‌ها بخواهند پیش از پاسخ دادن، در پلتفرم Diem ثبت‌نام کنند. گفته‌ می‌شود Diem درحال‌حاضر بیش از ۴۰٬۰۰۰ عضو دارد.

Diem همچنین قصد دارد به‌زودی دو ویژگی جدید به پلتفرم اجتماعی خود اضافه کند که شامل پیشنهاد مقالات مفید و پرطرفدار به کاربران و میزبانی رویدادهای حضوری برای اعضا است. برنامه‌ی دیگری که Diem در سر دارد، کسب درآمد اعضای انجمن‌ها است که آن‌ها را به اشتراک‌گذاری بیشتر تشویق کند.

مقالات مرتبط

این پلتفرم توسط دو زن دغدغه‌مند که با جست‌وجو کردن مشکلاتشان در موتورهای جست‌وجو و پلتفرم‌های دیگر، به نتایج دلخواه نرسیده بودند، راه‌اندازی شد. آن‌ها با معرفی پلتفرمشان در CES 2024 امید دارند کاربران بیشتری جذب کنند و سطح سلامت جسمی و روانی زنان جهان را بهبود دهند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.