اینفینیکس نوت ۴۰ (Infinix Note 40) و نوت ۴۰ پرو فورجی (Note 40 Pro) معرفی شدند

بالاخره پس از افشاگری‌ها و تبلیغات مختلف، کمپانی اینفینیکس از گوشی‌های جدید خود یعنی اینفینیکس نوت ۴۰ و اینفینیکس نوت ۴۰ پرو فورجی در کشور مالزی رونمایی کرد.

سری نوت ۴۰ اینفینیکس امروز در مالزی عرضه شد. این مجموعه از چهار گوشی پایه، پرو، پرو فایوجی و پرو پلاس فایوجی تشکیل شده است. مدل‌های پایه و پرو در واقع جانشین گوشی‌های نوت ۳۰ و نوت ۳۰ پرو از سال ۲۰۲۲ هستند. شایان ذکر است که اینفینیکس در هر چهار مدل از زبان طراحی یکسانی استفاده کرده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت دو مدل پایین‌تر این سری در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اینفینیکس نوت ۴۰ و نوت ۴۰ پرو فورجی

گوشی‌های اینفینیکس Note 40 و اینفینیکس Note 40 Pro 4G هر دو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هستند. زیر هر دو نمایشگر، جهت حفظ امنیت کاربران، یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و تنها تفاوتی که میان این دو می‌توان دید در طراحی است؛ چرا که نمایشگر مدل پایه کاملا تخت و نمایشگر مدل پرو دارای لبه‌های خمیده و منحنی است.

مشخصات اینفینیکس نوت 40

مشخصات اینفینیکس نوت 40

با این حال، سایر عناصر طراحی میان هر دو گوشی مشترک بوده و هم در مدل پایه و هم در مدل پرو شاهد به کارگیری یک قاب تخت با یک ماژول دوربین مربعی شکل هستیم. داخل این ماژول، در هر دو گوشی، سه سنسور به همراه یک LED Active Halo قرار گرفته که نمایش نور آن بسته به تماس‌های دریافتی، اعلان‌ها، نشانگر شارژ و موارد دیگر تغییر می‌کند.

تنظیمات این دوربین سه‌گانه در نسخه پایه شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی می‌شود. در Infinix Note 40 Pro نیز از همان دوربین اصلی با لرزش‌گیر و تثبیت‌کننده تصویر OIS استفاده شده و در کنار آن یک لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر قرار داده شده است. دوربین سلفی در هر دو گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات این دو گوشی می‌توان به پردازنده هلیو G99 Ultimate مدیاتک، ۸ گیگابایت رم (قابل ارتقا تا ۱۶ گیگابایت از طریق رم مجازی)، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، سرعت شارژ ۴۵ واتی (نوت ۴۰) و ۷۰ واتی (نوت ۴۰ پرو فورجی) و شارژ بی‌سیم ۲۰ واتی اشاره کرد.

قیمت اینفینیکس Note 40 از ۱۹۹ دلار شروع می‌شود، در حالی که قیمت اولیه برای نسخه پرو ۲۵۹ دلار تعیین شده است. این دو گوشی از فردا یعنی ۱۹ مارس در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. توجه داشته باشید که قیمت‌ها بسته به منطقه بازار تغییر داشته و متفاوت خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های اینفینیکس نوت ۴۰ و اینفینیکس نوت ۴۰ پرو فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.