اینفینیکس نوت ۴۰ پرو پلاس گواهی‌های SDPPI و EEC را دریافت کرد

ظاهر شدن گوشی جدید Infinix با نام اینفینیکس نوت ۴۰ پرو پلاس در پلتفرم‌های صدور گواهی مختلف مانند SDPPI و EEC خبر از نزدیک بودن زمان عرضه آن می‌دهد.

اینفینیکس این روزها در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های هوشمند سری نوت ۴۰ خود است. انتظار می‌رود که این سری شامل سه مدل با نام‌های نوت ۴۰، نوت ۴۰ پرو و ​​نوت ۴۰ پرو پلاس باشد. حال، مدل برتر این سری یعنی Infinix Note 40 Pro Plus در پلتفرم‌های صدور گواهی SPDDI و EEC ظاهر شده و این مسئله به عرضه جهانی قریب الوقوع آن اشاره دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اینفینیکس نوت ۴۰ پرو پلاس

اینفینیکس نوت ۴۰ پرو پلاس در دو مرجع صدور گواهی SDPPI و EEC با شماره مدل X6851B فهرست شده است. علاوه بر این، یک گوشی جدید از این شرکت با شماره مدل X6871 در EEC ظاهر شده اما متاسفانه نام مشخصی برای آن ذکر نشده است. متاسفانه با وجود دریافت گواهی‌های مختلف، هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات اینفینیکس Note 40 پرو پلاس در دست نیست.

گواهی SDPPI اینفینیکس نوت ۴۰ پرو پلاس

با این حال، طبق اطلاعاتی که پیش از این در Google Play Console منتشر شده، دو برادر دیگر این گوشی یعنی Note 40 و Note 40 Pro هر دو به تراشه هلیو G99 مدیاتک به همراه حداقل ۸ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali G57 از ARM مجهز خواهند شد.

این دو گوشی‌ هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۴ به بازار عرضه شده و از یک صفحه نمایش با وضوح ۲۴۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۸۰ پیکسل در اینچ برخوردار خواهند بود.

گواهی EEC اینفینیکس نوت ۴۰ پرو پلاس

همچنین، نسخه‌های پایه و پرو سری اینفینیکس نوت ۴۰ در وب‌سایت Declaration of Conformity مشاهده شده‌اند که از به کارگیری باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در هر دو مدل خبر می‌دهد. البته از نظر سرعت شارژ تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که نوت ۴۰ از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی کرده و نوت ۴۰ پرو شارژ سریع ۷۰ واتی را ارائه خواهد داد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره سری Infinix Note 40 در دسترس نیست اما مسلما در هفته‌های آینده گزارش‌هایی درباره مشخصات این سری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری نوت ۴۰ اینفینیکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.