اینستاگرام افزودن موسیقی به ویژگی Notes را ممکن کرد

حالا می‌توانید به Notes اینستاگرام خود آهنگ اضافه کنید یا اینکه تنها با یک لمس، محتوای Notes دیگران را ترجمه نمایید.

درحالی‌که متا برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی جایگزین توییتر آماده می‌شود، می‌خواهد همچنان به ویژگی Notes اینستاگرام قابلیت‌های جدید اضافه کند. در همین راستا، Notes حالا از موسیقی و همچنین ترجمه پشتیبانی می‌کند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در کانال اینستاگرام خود افزودن این ویژگی‌ها به Notes اینستاگرام را اعلام کرده است.

امکان افزودن موسیقی به Notes اینستاگرام

Instagram Notes jpg

از چندین ماه پیش کاربران به ویژگی Notes دسترسی پیدا کرده‌اند. این قابلیت که در بالای بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج‌ها قرار گرفته است، به شما امکان به‌اشتراک‌گذاری پیام‌های متنی کوتاه و ایموجی‌ها را می‌دهد. افرادی که شما را دنبال می‌کنند، می‌توانند در اینباکس خود آن‌ها را ببینند.

حالا اما دو ویژگی جدید به Notes اضافه شده است. شما حالا می‌توانید در این بخش، موسیقی اضافه کنید تا به گفته متا، حس خود را بهتر به نمایش بگذارید. این آهنگ‌ها می‌توانند حداکثر ۳۰ ثانیه باشند و امکان افزودن متن کوتاهی به آن‌ها هم وجود دارد. کاربران برای شنیدن این آهنگ باید روی آیکون Notes شما ضربه بزنند.

علاوه بر امکان افزودن موسیقی، حالا می‌توانید با یک لمس، متن Notes کاربران را هم ترجمه کنید. این ویژگی بیشتر زمانی کاربرد دارد که دوست شما یک پیام را به زبانی منتشر می‌کند که با آن آشنایی ندارید.

به گفته متا، بسیاری از نوجوانان از این ویژگی استفاده می‌کنند. ظاهراً بیش از ۱۰۰ میلیون حساب کاربران نوجوان طی سه ماه گذشته از Notes استفاده کرده‌اند. حالا انتظار می‌رود با افزودن قابلیت‌های موسیقی و ترجمه به Notes، کاربران بیشتری نسبت به استفاده از آن تمایل پیدا کنند.

نوشته اینستاگرام افزودن موسیقی به ویژگی Notes را ممکن کرد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.