اینسامنیاک گیمز برنامه‌ای برای انتشار دمو بازی Spider-Man 2 ندارد

استودیو «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) در پیام توییتری اعلام کرد قصد ندارد دمویی از بازی «مرد-عنکبوتی ۲» (Spider-Man 2) منتشر کند. این بازی در اواخر ماه مهر به صورت انحصاری برای کنسول PS5 عرضه می‌شود.

استودیو Insomniac Games در پاسخ به یکی از سوالات کاربران پیرامون احتمال انتشار دمو از بازی Spider-Man 2 گفت استودیو هیچ برنامه‌ای برای عرضه دمو ندارد. این استودیو در ادامه اضافه کرد هواداران باید تا ماه اکتبر و عرضه بازی اصلی کنند تا بتوانند ماجراجویی «مرد-عنکبوتی» در شهر نیویورک را تجربه کنند. بدیهی است بسیاری از طرفداران از پاسخ استودیو Insomniac Games ناامید شده‌اند.

عدم عرضه دمو بازی Spider-Man 2؛ نحوه دریافت نسخه کالکشن «مرد-عنکبوتی»

گفتنی است این استودیو قبلاً دمویی برای بازی‌های Spider-Man 1 و Miles Morales منتشر نکرده بود. بنابراین، عرضه دمو برای Spider-Man 2 متحمل نبود اما می‌توانست اقدام جالبی تلقی شود. طرفداران هم‌اکنون می‌توانند بازی Spider-Man 2 را در بسیاری از فروشگاه‌های آمریکا و بریتانیا پیش‌سفارش دهند. اما نسخه Collector’s Edition تنها از طریق فروشگاه PlayStation Direct قابل دریافت خواهد بود. متاسفانه، لباس‌های ویژه این بازی که بخشی از محتویات ورژن Deluxe Edition است، تنها از طریق خرید نسخه Collector’s Edition قابل دسترسی خواهد بود.

دمو بازی Spider-Man 2

بازی Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) برای کنسول PlayStation 5 عرضه می‌شود. بازیکنان در این عنوان کنترل هر دو شخصیت «پیتر پارکر» (Peter Parker) و «مایلز مورالز» (Miles Morales) را برعهده می‌گیرند تا دشمنان کلاسیکی نظیر «ونوم» (Venom) و «کراون شکارچی» (Kraven the Hunter) را از پا در آورند. استودیو توسعه‌دهنده قبلاً اعلام کرد بود حالت Co-Op در بازی «مرد-عنکبوتی ۲» وجود ندارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.