اینسامنیاک گیمز: بازی Spider-Man 2 از حالت Co-Op پشتیبانی نمی‌کند

برخلاف انتظارات، استودیو «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) تایید کرد بازی «مرد عنکبوتی ۲» (Marvel’s Spider-Man 2) از حالت کو-آپ (Co-Op) پشتیبانی نمی‌کند و در ازای آن، بازیکنان با یک ماجراجویی حماسی تک‌نفره روبرو خواهند شد. در ادامه خبر به دلیل عدم وجود حالت Co-Op در عنوان Spider-Man 2 خواهیم پرداخت.

استودیو Insomniac Games تایید کرد بازی Marvel’s Spider-Man 2 از حالت Co-Op پشتیبانی نخواهد کرد و بازیکنان تنها شاهد یک ماجراجویی تک‌نفره از ابرقهرمان معروف دنیای «مارول» (Marvel) خواهند بود. به نقل از رسانه «یوروگیمر» (EuroGamer)، استودیو «اینسامنیاک گیمز» این موضوع را در پاسخ به سوال یکی از طرفداران مبنی بر وجود حالت مذکور در این بازی اعلام کرد.

حالت Co-op در بازی Spider-Man 2؛ برداشت اشتباه صداپیشه مایلز مورالز!

پاسخ قاطع استودیو Insomniac Games در حالی مطرح شد که «ناجی جیتر» (Nadji Jeter)، صداپیشه کاراکتر «مایلز مورالز» (Miles Morales) در همایش SacAnime convention اعلام کرده بود حالت Co-Op به‌زودی برای بازی «مرد عنکبوتی ۲» معرفی می‌شود. برخی کاربران گمان می‌کنند اظهارات «جیتر» یک سوءتفاهم بوده است و استودیو سازنده بازی روز دوشنبه به این مسئله واکنش نشان داد.

حالت Co-op در بازی Spider-Man 2

انتظار می‌رود بازی Spider-Man 2 در رویداد PlayStation Showcase 2023 یک نمایش بزرگ و مفصل داشته باشد. اخیراً استودیو سازنده این بازی رمان مصوری از عنوان Marvel’s Spider-Man 2 به صورت دیجیتالی منتشر کرد. حدس و گمان‌های زیادی برای تاریخ انتشار بازی «مرد عنکبوتی ۲» مطرح می‌شوند، به عنوان مثال، «تونی تاد» (Tony Todd)، صداپیشه کاراکتر «ونوم» (Venom) در بازی Spider-Man 2 اعلام کرده بود این بازی در ماه سپتامبر سال جاری منتشر می‌شود. تحلیلگران خبرگزاری VGC هم پیش‌بینی کرده‌اند که پنجره عرضه این عنوان در همان ماه سپتامبر خواهد بود. بازی Marvel’s Spider Man 2 به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) عرضه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.