اینسامنیاک بازی‌های Wolverine و Spider-Man 3 را با بودجه‌ کلان توسعه می‌دهد

انتظارات سونی از بازی‌های اینسامنیاک بالاست

اینسامنیاک بازی‌های Wolverine و Spider-Man 3 را با بودجه‌ کلان توسعه می‌دهد

اینسامنیاک گیمز احتمالا روز بسیار بدی را سپری می‌کند و کارمندان و مدیران آن از درز گسترده اطلاعات استودیو ناراحت هستند. هکرها با افشای اطلاعات امروز، برنامه‌های یک دهه آینده استودیو را برملا کرده‌اند و اکنون جزئیاتی درباره میزان بودجه بازی‌های مختلف اینسامنیاک مثل Marvel’s Spider-Man 2، Marvel’s Spider-Man 3 و Marvel’s Wolverine به دستمان رسیده است.

<!–

–>

طبق پستی که در ردیت جزئیات فایل‌های چندترابایتی استودیو را ارائه می‌کند، بازی Spider-Man 2 حدود ۳۱۵ میلیون دلار بودجه داشته و پیش‌بینی می‌شود ۱۰.۵ میلیون نسخه بفروشد. با این حساب می‌توان گفت قسمت دوم اسپایدرمن ۷۵ میلیون دلار خالص برای سونی و زیرمجموعه‌اش به ارمغان خواهد آورد. آخرین آمار رسمی فروش این بازی که به ماه اکتبر بازمی‌گردد، حاکی از فروش ۵ میلیون نسخه‌ای Spider-Man 2‌ دارد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورسقوی ترین شخصیت‌های عنکبوتی در مولتی‌ورس مارول
۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورس۱۰ شخصیت نیرومند اسپایدر-ورس

اینسامنیاک گیمز بازی Spider-Manاینسامنیاک گیمز بازی Spider-Man

از سوی دیگر، آماری از پروژه‌های آینده اینسامنیاک گیمز نیز در فایل‌های درز کرده مشاهده می‌شود. سونی ظاهرا قصد دارد ۳۸۵ میلیون دلار را به ساخت Marvel’s Spider-Man 3 – که احتمالا سال ۲۰۲۸ عرضه شود – اختصاص دهد و پیش‌بینی می‌کند این بازی بیش از ۱۴.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. اینگونه سازندگان می‌توانند از یک سودآوری ۷۵ درصدی و ۱۷۰ میلیون دلاری لذت ببرند.

در مورد Wolverine هم باید گفت بودجه در نظر گرفته‌شده برای آن توسط سونی ۳۰۵ میلیون دلار است و پیش‌بینی می‌شود شاهد فروش ده میلیون نسخه‌ای و بازگشت ۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری (معادل ۸۵ میلیون دلار سود خالص) باشیم.

در اخبار مرتبط دیگر، آمار فروش و میزان بودجه بازی‌های Ratchet and Clank و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز منتشر شده است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت که بیش از همه مایه‌ی آزار مرد عنکبوتی شده‌اندپیتر پارکر بیچاره!
۱۰ شخصیت که بیش از همه مایه‌ی آزار مرد عنکبوتی شده‌اند۱۰ شخصیت که بیش از همه مایه‌ی آزار مرد عنکبوتی شده‌اند


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتوشدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.