اینتل به طور تصادفی کل سری پردازنده های دسکتاپ نسل چهاردهم را قبل از عرضه تایید کرد

گویا شرکت اینتل تصادفا کل سری پردازنده های دسکتاپ نسل چهاردهم را قبل از عرضه تایید کرده است. سند اعلان تغییر محصول، به‌عنوان منبع متداول اطلاعات در رابطه با تغییرات که در آینده در بسته بندی محصول صورت می‌گیرد یا توقف‌های احتمالی عمل می کند. این سند به صورت عمومی به خرده‌فروشان، ادغام کننده‌های سیستم و OEM ها ارسال می‌شود تا آن‌ها را در جریان تغییرات محصول قرار دهد.

در این مورد، سند PCN “۱۱۹۶۹۶-۰۰” به‌عنوان یک اطلاع‌رسانی به خرده فروشان، تجمیع کنندگان سیستم و OEMها که پردازنده‌های اینتل را در تری‌ها دریافت می‌کنند، اعلام می‌کند که یک ارتقاء برای این تری‌ها در دست برنامه‌ریزی است. این تغییر به دلیل تلاش‌های مداوم شرکت اینتل برای بهبود رسانه حمل و نقل، روش‌های حمل و بسته‌بندی است که منجربه بروزرسانی طراحی برای تری‌های حمل و نقل می‌شود.

اینتل به طور تصادفی کل سری پردازنده های دسکتاپ نسل چهاردهم را قبل از عرضه تایید کرد
LGA1700 transporting tray update

شرکت اینتل اعلام کرده است که عرضه سومین تری پردازنده LGA1700 در سوم آبان ماه سال جاری (۲۵ اکتبر) آغاز خواهد شد. با این حال، شرکای شرکت اینتل به دریافت نسخه دوم ادامه می‌دهند تا زمانی که این شرکت عرضه این تری‌ها را تمام کند. اما اهمیت واقعی این اعلان تغییر در جای دیگری نهفته است.

لیست پردازنده های دسکتاپ نسل چهاردهم تایید شده از سوی شرکت اینتل

در فهرست پردازنده‌های قابل‌حمل با تری LGA1700، می‌توان مدل‌های Alder Lake و Raptor Lake را در سطح Core، ‌Pentium و Celeron پیدا کرد. این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود از این مدل‌ها برای نیازهای خود استفاده کنند. چیز جالب این است که این فهرست همچنین شامل مجموعه کاملی از مدل‌های Core نسل چهاردهم است که قبلاً توسط شرکت اینتل به عموم اعلام نشده بود. این موضوع به معنای این است که کاربران به مدل‌های جدیدتر و بهبود یافته از Core نیز دسترسی خواهند داشت.

اینتل به طور تصادفی کل سری پردازنده های دسکتاپ نسل چهاردهم را قبل از عرضه تایید کرد
به‌روزرسانی PCN اینتل همه پردازنده‌های مرکزی نسل چهاردهم را فهرست می‌کند (برای مشاهده بهتر با هم گروه‌بندی شده‌اند)

این فهرست با اطلاعاتی که پیش‌تر فاش شده بود کاملاً مطابقت دارد. به استثنای مدل‌هایی که قبلاً ذکر نشده‌اند، شامل همه مدل‌هایی است که قبلاً به‌عنوان نمونه‌های مهندسی شناسایی شده‌اند. علاوه بر این، اکنون می‌توان از این لیست برای مقایسه کدهای S-Spec استفاده کرد که انتظار می‌رود مستقیماً روی نمونه‌های خرده‌فروشی پردازنده چاپ شوند. شایان ذکر است که تنها یک SKU گم شده وجود دارد و آن نسخه KS “Special Edition” Core i9-14900KS است. پیش‌بینی نمی‌شود که این پردازنده تا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود، زیرا اینتل به طور معمول نیاز به زمان دارد تا تعداد کافی از تراشه‌های از پیش باین شده را برای عرضه یک SKU جدید با پشتیبانی فرکانس پیشرفته جمع‌آوری کند. شرکت اینتل قصد دارد در مدت زمان کم یعنی یک هفته سری جدید را عرضه کند. خرده‌فروشان از قبل آماده‌سازی برای این نسخه را آغاز کرده‌اند، و ما شاهد برخی اطلاعات فاش شده در رابطه با قیمت از منابع قابل اعتماد، از جمله آخرین مورد از سوی خرده‌فروشی بریتانیا بوده‌ایم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.