اینترنت ثابت نیز در معرض افزایش نرخ؛ آسیاتک افزایش تعرفه داد!

بعد از اینکه قیمت بسته‌های اینترنت همراه افزایش یافت، حالا نوبت به افزایش تعرفه اینترنت ثابت رسیده است. شرکت آسیاتک به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان اینترنت ثابت، جدولی از تعرفه جدید اینترنت ثابت را منتشر کرده است که بر اساس آن، قیمت بسته‌های اینترنت ثابت با سرعت‌های مختلف بین ۷ تا ۳۴ درصد گران شده است.

افزایش تعرفه اینترنت ثابت از ماه دی ماه سال جاری شروع شده است. این افزایش قیمت برای بسته‌های اینترنت با پهنای باند و سرعت‌های مختلف از ۲ مگابیت بر ثانیه تا ۵۰ مگابیت‌برثانیه اعمال شده است. بر اساس جدول منتشر شده توسط شرکت آسیاتک، میزان تغییرات تعرفه بسته‌های اینترنت با پهنای باند و سرعت‌های مختلف بین ۸ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶۸ هزار تومان است. بیشترین میزان این افزایش در نرخ بیت دانلود ۲۰ مگابیت‌برثانیه است که از ۲۰۰ هزار تومان به ۲۶۸ هزار تومان خواهد رسید.

321587554695548

این افزایش تعرفه اینترنت ثابت آسیاتک در ادامه افزایش قیمت اینترنت همراه است که از هفتم دی ماه اعمال شده بود. اپراتورهای ایرانسل و همراه اول قیمت بسته‌های اینترنت همراه خود را بالا برده بودند اما رایتل هنوز قیمت بسته‌های اینترنت همراه خود را تغییر نداده است.

واکنش معاون وزیر ارتباطات به افزایش تعرفه اینترنت ثابت آسیاتک

امیرمحمدزاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات کشور نیز در واکنش به انتشار این خبر، تأکید کرد که موضوع افزایش نرخ اینترنت ثابت از قبل اطلاع‌رسانی شده و مورد جدیدی نیست.

lajevardi 1705224048828791601

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین گفته است که افزایش قیمت ۳۴ درصدی اینترنت شامل اینترنت ثابت و همراه بوده و البته مشمول ترافیک داخلی نیست. وزیر ارتباطات هم قبلا اعلام کرده بود که افزایش تعرفه‌های اینترنت فقط در خصوص ترافیک بین‌المللی اعمال شده و تعرفه ترافیک داخلی به همان قیمت قبل است.

باتوجه به دو افزایش یوسته اینترنت همراه و ثابت، نظر خود را با ما درباره این خبر و واکنش معاون وزیر به افزایش قیمت اینترنت ثابت، در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.