ایسوس کارت‌های گرافیکی کم حجم ۶ گیگابایتی RTX 3050 LP BRK را عرضه کرد

شرکت ایسوس به تازگی کارت‌های گرافیک ۶ گیگابایتی GeForce RTX 3050 LP BRK خود را به بازار عرضه کرده است که برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به دنبال گزینه‌های گرافیکی مدرن با بها تمام شده پایین هستند که بتوانند در فضا دو اسلات نازک جا بیفتند.

کارت گرافیک‌های سری BRK تنها مدل‌های RTX 3050 با شش گیگابایت حافظه در خط تولید شرکت ایسوس نیستند. این شرکت مدتی پیش دو کارت گرافیک GeForce RTX 3050 با ۶ گیگابایت VRAM را به عنوان بخشی از سری DUAL خود معرفی کرده است.

به عنوان یادآوری باید گفت، کارت گرافیک ۶ گیگابایتی RTX 3050 آخرین نسخه پایین رده از کمپانی انویدیا است. این شرکت تصمیم گرفته است تا تغییراتی را در کارت گرافیک دسکتاپ آمپر خود اعمال کند. گفتنیست این کارت گرافیک دارای فریم بافر کوچک‌تر (یعنی ۸ گیگابایت به جای ۶ گیگابایت) و نیازهای توان بسیار پایین‌تر (یعنی ۱۳۰ وات به جای ۷۰ وات) است که آن را به یک گزینه مناسب برای سیستم‌هایی با فرم فاکتور کوچک یا سیستم‌هایی که به کارت گرافیک قدرتمند نیاز ندارند، تبدیل خواهد کرد.

ایسوس کارت‌های گرافیکی کم حجم  6 گیگابایتی RTX 3050 LP BRK را عرضه کرد
مدل‌های ۶ گیگابایتی RTX 3050 BRK، منبع تصویر: شرکت ایسوس

مشخصات کارت گرافیک های ۶ گیگابایتی GeForce RTX 3050 LP BRK شرکت ایسوس

مدل‌های شش گیگابایتی RTX 3050 BRK از کارت گرافیک‌های نازک هستند که از دو فن استفاده می‌کنند. مدل‌های BRK دارای یک براکت استیل ضد زنگ هستند که طراحی شده است تا سه پورت نمایش را در خود جای دهد، که شامل گزینه‌های DisplayPort 1.4a، HDMI 2.1 و همچنین پورت DVI-D خواهد بود. لازم به ذکر است توجه کنید که همین تنظیمات توسط مدل‌های RTX 3050 DUAL نیز استفاده می‌شود. ابعاد مدل‌های BRK برابر با ۱۸۲×۶۹×۴۰ میلی‌متر است و طراحی شده‌اند تا دو اسلات را اشغال کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که هیچ براکتی با ارتفاع نیمه، در بسته مشاهده نشده است.

ایسوس کارت‌های گرافیکی کم حجم  6 گیگابایتی RTX 3050 LP BRK را عرضه کرد
مدل‌های ۶ گیگابایتی RTX 3050 BRK، منبع تصویر: شرکت ایسوس

به گفته شرکت ایسوس، دو مدل BRK وجود دارد، که هرکدام با یا بدون اورکلاک کارخانه‌ای در دسترس خواهند بود. سریعترین مدل دارای سرعت بوست ۱۵۳۷ مگاهرتز است، در حالی که مدل استاندارد از سرعت مرجع شرکت انویدیا با فرکانس ۱۵۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند.
شرکت ایسوس هنوز قیمت‌گذاری این کارت گرافیک‌های جدید را تأیید نکرده است. علاوه بر آن هیچ فروشنده‌ای نیز این کارت‌های جدید را برای فروش لیست نکرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.