ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Swift PG32UCDM، خود را با قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه کرد

شرکت ایسوس بالاخره مانیتور گیمینگ ROG Swift PG32UCDM خود را با پنل ۳۲ اینچی QD-OLED 4K به بازار عرضه کرد. این نمایشگر با قیمت ۱۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. شرکت ایسوس با این مانیتور جدید ۳۲ اینچی خود، بازار بازی‌های سطح بالا را هدف قرار داده است.

مشخصات مانیتور ROG Swift PG32UCDM که به تازگی به بازار عرضه شده است

شرکت ایسوس در زمینه عرضه مانیتورهای گیمینگ برجسته عقب نشینی نمی‌کند زیرا این شرکت همیشه سعی دارد تا بهترین‌ها را ادغام کند. این شرکت در نمایشگاه CES 2024 از چندین طرح جدید رونمایی کرد که یکی از آنها مانیتور ROG SWIFT PG32UCDM بود. محصول جدید این شرکت یک مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی QD-OLED با حداکثر رزولوشن ۳۸۴۰ x 2160 (یا ۴K)، نرخ تازه سازی فوق العاده سریع ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی ثانیه است که نشان می‌دهد این مدل در واقع برای گیمرهای هاردکور و سازندگان محتوا بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.

ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Swift PG32UCDM، خود را با قیمت 1299 دلار معرفی کرد
ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Swift PG32UCDM، خود را با قیمت ۱۲۹۹ دلار معرفی کرد

سرعت و نرمی

نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز در مانیتور PG32UCDM تاری حرکت را از بین می‌برد و جلوه‌های بصری نرمی را حتی در سریع‌ترین بازی‌ها ارائه می‌کند. زمان پاسخگویی GTG 0.03 میلی‌ثانیه پدیده‌ی ghosting را حذف می‌کند (پدیده‌ای که هنگام حرکت سریع در بازی، تصاویر مبهم و روان نمایش داده می‌شود) و دقت کامل پیکسلی را تضمین می‌کند تا مزیت رقابتی را برای گیمرها فراهم کند. علاوه بر آن فناوری FreeSync Premium Pro شرکت AMD و سازگاری با G-SYNC کمپانی انویدیا تصاویری فوق‌العاده صاف و بدون پارگی با تأخیر کم را تضمین می‌کند. به علاوه، پشت پنل مانیتور با یک فیلم گرافنیم پوشیده شده است تا بهبود دفع حرارت را فراهم کند، در حالی که سینک حرارت سفارشی با کانال‌های هوای یکپارچه، عملکرد حرارتی را بهینه‌سازی می‌کند تا خطر سوختگی را کاهش دهد.

غوطه وری نهایی HDR

نسل سوم فناوری QD-OLED کنتراست خیره کننده ۱۵۰۰۰۰۰:۱ و رنگ‌های استثنایی را ارائه می‌دهد. مدل PG32UCDM اولین مانیتور ROG است که از Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می‌کند و هر دو فرمت HDR به راحتی از طریق منوی OSD کنترل می‌شوند. سازگاری با VESA DisplayHDR 400 True Black عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه و رنگ‌های خیره کننده را تضمین می‌کند، در حالی که وسعت ۹۹ درصدی DCI-P3 و رنگ‌های ۱۰ بیتی واقعی، واقع‌گرایی سینمایی را ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، روشنایی یکنواخت اختیاری، سطوح درخشندگی را برای مشاهده بهتر، حتی در هنگام تغییر اندازه پنجره‌های سفید روشن، ثابت نگه می‌دارد. این ویژگی با کنترل تغییرات شدید در روشنایی صفحه نمایش، خستگی و افزایش استرس بر روی چشم‌ها را کاهش می‌دهد و بازی کردن برای مدت زمان طولانی را برای کاربران راحت‌تر می‌سازد.

بیانیه مطبوعاتی ایسوس

نکته جالب این است که این مانیتور دارای ویژگی‌های مختلف بازی محور است که آن را به یک مدل متمایز در بازار تبدیل کرده است. مانیتور ROG Swift PG32UCDM با پشتیبانی از ROG Gaming AI ارائه شده است، که یک برنامه شخصی سازی شده برای بهبود تجربه تصویری و عملکرد در بازی از طریق امکاناتی مانند Dynamic Shadow Boost و بسیاری دیگر است، که آن را به یک گزینه عالی برای مصرف‌کنندگانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند از همه این امکانات به صورت یکپارچه استفاده کنند، به جای اینکه از رابط‌های مختلف و جداگانه بهره ببرند. در مورد پورت‌های داخلی، این مانتیتور از دو پورت HDMI 2.1، یک DisplayPort 1.4، سه USB 3.2 Gen 1 و همچنین یک USB Type-C با گزینه ۹۰ وات PD پشتیبانی می‌کند، که برای شما بهترین اتصالات را فراهم می‌کند.

ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Swift PG32UCDM، خود را با قیمت 1299 دلار معرفی کرد
ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Swift PG32UCDM، خود را با قیمت ۱۲۹۹ دلار معرفی کرد

با توجه به اینکه این مانیتور دارای ویژگی‌های برتر و پیشرفته است، باید انتظار داشته باشید که قیمت آن نیز بالا باشد. در مورد مانیتور بازی ASUS ROG Swift PG32UCDM، قیمت پیشنهادی خرده فروشی (MSRP) آن ۱,۲۹۹ دلار آمریکا است، که شامل گارانتی سه ساله برای جلوگیری از سوختگی پنل می‌شود. این گارانتی تحت سیاست بازبینی شده شرکت ارائه می‌شود. شما می‌توانید این مانیتور جدید را از طریق لینک‌های زیر خریداری کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.