ایسوس از Vivobook S14 و Vivobook S16 آپدیت شده رونمایی کرد

به‌نظر می‌رسد که لپتاپ‌های Vivobook S14 و Vivobook S16 با سخت‌افزار جدید آپدیت شده‌اند. اولی با پردازنده مرکزی Intel/AMD عرضه می‌شود، در حالی که دومی فقط در نسخه AMD موجود است.

ایسوس سری لپتاپ‌های Vivobook S شامل. Vivobook S14 و Vivobook S16 را با سخت‌افزار نسل فعلی اینتل و AMD آپدیت کرده است. Vivobook S15 دیگر در جایی یافت نمی‌شود و به نظر می‌رسد Vivobook 16 جای آن را گرفته است. اما خوشبختانه Vivobook S14 هنوز دردسترس است و ایسوس اکنون آن را با پردازنده‌های Intel و AMD ارائه می‌دهد. متقاضیان می‌توانند بین Intel Core Ultra 9 185H و AMD Ryzen 9 8945HS انتخاب کنند، اما مدتی طول میکشد تا اولی به دست آنها برسد.

از سوی دیگر، Vivobook S16 تنها با سخت‌افزار AMD در‌دسترس است. به دلایل ناشناخته، نسخه Vivobook S14 مجهز به اینتل دارای ۱۶ گیگابایت حافظه LPDDR5X است، در حالی که نسخه AMD (شامل Vivobook S16) از حافظه ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. هر دو نسخه با یک ترابایت NVMe SSD عرضه می‌شوند. با این حال، نسخه اینتل دارای ۲ پورت Thunderbolt 4.0 است، اما مدل های AMD تنها یک پورت USB 4.0 دارند. سایر ویژگی‌های Vivobook S16 و Vivobook S14 به شرح زیر است: USB 3.2 Gen2 Type-C، ۲x USB3.2 Gen 1 Type-A، HDMI، جک صوتی ترکیبی و کارت خوان micro SD.

ایسوس از Vivobook S14 و Vivobook S16 آپدیت شده رونمایی کرد

Vivobook S14 دارای یک پنل OLED 14 اینچی ۳K 120 هرتز است. به طور مشابه، Vivobook S16 از نمایشگر ۱۶ اینچی OLED 3.2K 120 هرتزی استفاده می‌کند. هر دو دستگاه ۱۰۰% طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند و دارای گواهینامه VESA HDR هستند. به همین ترتیب، ایسوس تصمیم گرفته تا هر دو لپتاپ را با باتری ۷۵ وات ساعتی تغذیه کند. در نهایت، Vivobook S16 وزن ۱.۵ کیلوگرم و Vivobook S14 1.4 کیلوگرم وزن دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.