ایسوس از مانیتور گیمینگ جدید خود با نرخ رفرش ۳۸۰ هرتز رونمایی کرد

ایسوس مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG259QNS خود را معرفی کرده که دارای مشخصات قابل‌توجهی برای گیمرهای eSports مانند پنل ۳۸۰ هرتزی است.

مجموعه ROG ایسوس به‌دلیل عملکرد، زیبایی‌شناسی و ویژگی‌های کاربرمحوری که ارائه می‌دهد، بسیار محبوب است. ROG STRIX XG259QNS جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا تمرکز آن بر «گیمرهای هاردکور» است که می‌خواهند با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارند، عملکرد خود را در بازی به حداکثر برسانند.

مشخصات مانیتور گیمینگ XG259QNS ایسوس

از نظر مشخصات، XG259QNS دارای یک پنل ۲۴.۵ اینچی «Fast IPS» با حداکثر رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. در حالی که برخی کاربران ممکن است منتقد انتخاب ۱۰۸۰p باشند، مهم است توجه داشته باشید که این مانیتور صرفاً برای اهداف گیمینگ طراحی شده و ویژگی‌های پردازنده نیز همین مورد را تأیید می‌کند.

مانیتور جدید ایسوس با نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده « ۳۸۰ هرتز» عرضه می‌شود و دارای زمان پاسخ‌گویی ۰.۳ میلی ثانیه است. این ترکیب برای استفاده حداکثری از مانیتور مناسب است. از دیگر مشخصات پنل می‌توان به پشتیبانی از VESA DisplayHDR 400، ۱۱۰% وسعت رنگ sRGB و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ اشاره کرد. این کاملاً شبیه چیزی است که در سایر مانیتورهای گیمینگ دیده‌ایم، اما ROG STRIX XG259QNS در قسمت ارائه بهترین‌ها به مصرف‌کنندگان خود متمایز می‌شود.

ایسوس از مانیتور گیمینگ جدید خود با نرخ رفرش 380 هرتز رونمایی کرد

این مانیتور دارای چندین ویژگی دیگر نیز برای بهبود تجربه بازی است، که مهمترین آنها فناوری AMD FreeSync Premium است که به هماهنگی میان مانیتور و کارت گرافیک AMD یا سایر مدل‌های کارت گرافیک کمک می‌کند. علاوه بر این، این مانیتور از فناوری ASUS Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB SYNC) برای کاهش تاری تصاویر متحرک و بهبود نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند. با استفاده از ویژگی‌های ذکر‌شده در بالا، می‌توان بدون نگرانی تجربه بازی درجه یکی را انتظار داشت.

مانیتور ROG Strix XG259QNS ایسوس میزبان یک درگاه DisplayPort 1.4، دو درگاه HDMI 2.0، دو درگاه USB 3.2 Gen1 Type-A و یک جک صدای ۳.۵ میلی‌متری است. در این مانیتور از پورتی با قابلیت PD خبری نخواند یود، اما برای یک سناریوی ایده‌آل بازی، بسیار بعید است که به آن نیاز داشته باشید. این مانیتور دارای یک پایه اختصاصی و قابلت چرخش از ۴۵- تا ۴۵+ درجه (در جهت چپ و راست) و ۹۰- تا ۹۰+ درجه (در جهت بالا و پایین) است. ارتفاع آن نیز تا ۱۲۰ میلی‌متر قابل افزایش است. جالب است بدانید که شما می‌توانید مانیتور را روی دیوار نیز نصب کنید.

ایسوس هنوز قیمت یا تاریخ عرضه این مانیتور خاص را اعلام نکرده است، اما از آنجاییکه این مانیتور در وبسایت رسمی ایسوس معرفی شده است، می‌توان انتظار داشت که به‌زودی روانه بازار شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.