ایسر از لپ تاپ Predator Helios 18 رونمایی کرد، پادشاه کمال گرا

دیشب بالاخره ایسر از لپ‌تاپ ۱۸ اینچی گیمینگ جدید خود پرده برداری کرد، Predator Helios 18 یک گزینه تمام و کمال. این لپ‌تاپ دارای سخت‌افزار سطح بالا از اینتل و انویدیا، یک پنل مینی LED با فرکانس ۲۵۰ هرتز و یک صفحه‌کلید مینی LED است. قرار بر این است که این لپ تاپ از فوریه (بهمن) در EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) و در ماه مارس (اسفند) در آمریکای شمالی قابل خرید خواهد باشد.

بازگشت لپ تاپ‌های ۱۸ اینچی به لطف ایسر

با توجه ه افزایش سرسام‌آور TDP‌های پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی، بازگشت لپ‌تاپ‌های ۱۸ اینچی فقط یک مسئله زمان بود. حالا ایسر یکی از اولین تولید کنندگانی است که با Predator Helios 18 جدید و براق خود، یک فرم نه چندان قابل حمل را احیا کرده است. خط Predator ایسر معمولاً سخت افزار بالایی را ارائه می‌دهد، و Predator Helios 18 نیز از این قاعده مستثنی نیست. ضمن اینکه از نظر قیمی نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

csm Acer Predator Helios 18 front

همان طور که اشاره شد لپ تاپ ایسر Predator Helios 18 دارای صفحه نمایش ۱۸ اینچی است. البته این صفحه نمایش این در پیکربندی‌های مختلفی از جمله WUXGA (1920 x 1200) به به روزرسانی ۱۶۵ هرتز، WQXGA (2560 x 1600) با به روزرسانی ۱۶۵ هرتز، WQXGA با به روزرسانی ۲۴۰ هرتز و در نهایت WQXGA با به روزرسانی ۲۵۰ هرتز با صفحه نمایش LED مینی موجود است. پنل LED مینی AU Optronics دارای حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است و ۱۰۰٪ طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. یک صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی مجزا برای هر کلید نیز وجود دارد که با مقادیر زیادی RGB تکمیل شده است.

csm Acer Predator Helios 18 back

Predator Helios 18 با بالاترین سخت افزارهای موجود عرضه می‌شود

می‌توان بین پردازنده‌های مرکزی اینتل Core i9-13900HX یا Core i7-13700HX به‌عنوان پردازنده ایسر Predator Helios 18 یکی را انتخاب کرد. در حال حاضر گزینه‌های کارت گرافیک مشخص نشده‌اند، اما دلیلی وجود ندارد که ایسر نتواند GeForce RTX 4090 یا GeForce RTX 4080 را که به تازگی راه‌اندازی شده است، به مشتریان خود عرضه کند. فن‌های AeroBlade نسل پنجم ایسر، فلز مایع و لوله‌های Vector Heat باید به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد قطعات تشنه‌ی برق کمک کنند.

csm Acer Predator Helios 18 specs

لپ تاپ ایسر Predator Helios 18 از یک باتری ۴ سلولی ۹۰ وات ساعتی انرژی می‌گیرد که به شارژر ۳۳۰ واتی نیاز دارد. وزن خود لپ تاپ می‌تواند تا ۳.۲۵ کیلوگرم برسد که جای تعجبی ندارد. ایسر دو پورت Thunderbolt 4.0، یک پورت HDMI 2.1، تعداد نامشخصی از پورت‌های USB 3.2 Gen2 Type-A و یک ماژول Killer Wi-Fi 6 و جک Killer Ethernet را برای این محصول خود در نظر گرفته است. گیمرها در منطقه EMEA و چین می‌توانند ابتدا این غول گیمینگ را با قیمت ۲۴۹۹ یورو و ۲۰۹۹۹ یوان خریداری کنند. این لپ تاپ در ماه مارس با قیمت ۱۶۵۰ دلار آمریکا وارد سواحل آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.