ایرپاد مکس ۲ سال آینده با این ویژگی‌ها رونمایی می‌شود

2021 6 apple airpods max crown volume 638bb4db8b369136d45890b7

طبق گزارش‌های اخیر، اپل نسل دوم ایرپاد مکس را در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهد کرد اما درحال حاضر این رنگ‌بندی‌ها مشخص نشده‌اند. نسل کنونی هدفون اپل در رنگ خاکستری، نقره‌ای، سبز، آبی و صورتی عرضه می‌شود. البته با تعویض بالشتک‌های جداشونده می‌توان تعداد زیادی ترکیب‌رنگ شخصی‌سازی‌شده روی هدفون مذکور پیاده‌سازی کرد.

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار ایرپاد مکس ۲ می‌توان به پردازنده H2 اشاره کرد که اپل آن را به‌طور سفارشی برای هدفون‌های خود طراحی کرده است. این تراشه کیفیت صدا را افزایش می‌دهد و ازطرفی در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند.

احتمال دارد اپل از چیپ U2 نیز در نسل بعدی ایرپاد مکس استفاده کند؛ تراشه‌ای که در سری آیفون ۱۵، اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ نیز وجود دارد و امکان موقعیت‌یابی دقیق این محصولات را ازطریق برنامه‌ی Find My فراهم می‌سازد.

قیمت هدفون ایرپاد مکس نسل یک ۵۴۹ دلار است و به‌همراه کیس محافظ نه‌چندان کاربردی‌اش عرضه می‌شود. نقطه‌ضعف‌های این کیس باعث شده بود بحث‌های زیادی در فضای آنلاین شکل بگیرد و به‌همین دلیل احتمال دارد اپل کیس محافظ ایرپاد مکس ۲ را بازطراحی کند تا با پوشش کامل هدفون، از این محصول گران‌قیمت بهتر محافظت کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.