ایرباد اقتصادی پوکو پادز معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

پوکو از ایرباد اقتصادی پوکو پادز با قابلیت ۳۰ ساعت شارژدهی و قیمت ۱۵ دلار رونمایی کرده و در آن از درایورهای ۱۲ میلی‌متری بهره برده است.

در جریان رویدادی در هند، ایرباد اقتصادی پوکو پادز (Poco Pods) توسط برند پوکو معرفی شد. این ایرباد بی‌سیم از درایورهای ۱۲ میلی‌متری استفاده می‌کند و همچنین از استاندارد IPX4 هم برخوردار است.

باید اشاره داشت که ایرباد اقتصادی پوکو پادز تقریباً مشابه ردمی بادز ۴ اکتیو بوده که حالا با برندی جدید عرضه می‌شود. با این وجود محصول ردمی قیمتی معادل ۱۷ دلار در هند داشت حال آنکه ایرباد پوکو پادز با قیمت ۱۵ دلار فروخته خواهد شد. با وجود اینکه این محصول برای بازار هند معرفی شده، اما به‌نظر باید منتظر عرضه آن در بازار جهانی نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: ایرباد قدرتمند WF-1000XM5 سونی به عنوان رقیب مستقیم ایرپاد پرو ۲ اپل معرفی شد

مشخصات ایرباد اقتصادی پوکو پادز

پوکو Pods از کنترل‌های لمسی بهره می‌برد که به کاربران امکان کنترل تماس‌ها و پخش موسیقی را می‌دهد. شما جهت پاسخگویی به تماس‌ها یا پخش/اجرای موسیقی باید دوبار روی پادز ضربه بزنید. همچنین با سه‌بار ضربه روی هرکدام از گوشی‌های این ایرباد امکان رد تماس یا پایان آن برای شما فراهم می‌شود. همچنین همین عمل امکان عوض کردن آهنگ به مورد بعدی را فراهم می‌کند.

ایرباد اقتصادی پوکو پادز

ایرباد اقتصادی پوکو پادز

پوکو در این ایرباد از بلوتوث ۵.۳ بهره‌برداری کرده است و این محصول از Google Fast Pair هم استفاده می‌کند. براساس ادعای پوکو، ایرباد پادز مدت‌زمان تأخیر ۶۰ میلی‌ثانیه‌ای داشته و از کدک صوتی SBC هم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این ایرباد مجهز به فناوری حذف نویز محیط (ENC) خواهد بود.

پوکو فعلاً جزئیانی در مورد ظرفیت باتری خود ایرباد و همچنین کیس قابل شارژ آن ارائه نکرده است، اما به ادعای این شرکت، Poco Pods با یک بار شارژ تا ۳۰ ساعت شارژدهی خواهد داشت. مسلماً این میزان شارژدهی همراه با استفاده از کیس امکان دارد. افزون‌براین به ادعای پوکو با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توان تا ۹۰ دقیقه به آهنگ گوش سپارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات ایرباد اقتصادی پوکو پادز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.