ایجی آنوما از دلیل تاخیر یک‌ساله عرضه بازی Zelda: Tears of the Kingdom می‌گوید

«ایجی آنوما» (Eji Anoma)، تهیه‌کننده مجموعه بازی‌های «افسانه زلدا» (The Legend of Zelda) از دلیل عدم عرضه عنوان Tears of the Kingdom در سال ۲۰۲۲ می‌گوید. او ادعا کرد شرکت «نینتندو» می‌خواست مطمئن شود که همه چیز ۱۰۰ درصد مطابق با استاندارهای شرکت باشد.

«ایجی آنوما» در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه «واشنگتن پست»، به دلیل تاخیر یک‌ساله عرضه بازی Zelda: Tears of the Kingdom اشاره کرد. شرکت «نینتندو» (Nintendo) قصد داشت ابتدا این بازی را در ماه مارس سال ۲۰۲۲ عرضه کند اما به علت وسواس «نینتندو» در پولیش‌کردن، عرضه آن به سال ۲۰۲۳ موکول شد.

او در این مصاحبه اعلام کرد شرکت Nintendo می‌خواست مطمئن شود که پروسه تولید Tears of the Kingdom باید به طور کامل مطابق با استانداردهای شرکت پیش رود. بسیاری از بازی‌های بلاک‌باستری که در دوران پاندمی کرونا عرضه شدند، از مشکلات فنی بزرگی برخوردار بودند. این مشکلات فراوان واکنش مفنی بسیاری از بازیکنان را برانگیخت. اما عنوان Tears of the Kingdom عموماً به دلیل وضعیت انتشار آن مورد تحسین قرار گرفت.

تاخیر بازی Zelda: Tears of the Kingdom

واکنش سرد سران «نینتندو» به اولین ویدیو گیم‌پلی از عنوان Tears of the Kingdom

«آنوما» به «واشنگتن پست» گفت مدیران شرکت «نینتندو» ویدیویی سیزده دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Zelda: Tears of the Kingdom در ماه مارس سال گذشته مشاهده کردند که با واکنش سرد آن‌ها همراه بود. «آنوما» می‌گوید «مردم به عناصر گیم‌پلی یا جایی که ممکن است سرگرم کننده باشد، توجه نکرده بودند». در آن مقطع، سران «نینتندو» از او خواستند که ویدیو سیزده دقیقه‌ای را برای آنان شرح دهد.

بازی Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ ۱۲ مه منتشر شد و در سه روز اول توانست به میزان فروش بیش از ده میلیون نسخه برسد. این آمار باعث شد «اشک‌های پادشاه» رکورد سریع‌ترین فروش نسخه‌ای از مجموعه Zelda را از آن خود کند. این بازی همچنین رکورد سریع‌ترین بازی پرفروش کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) در مناطق آمریکا و اروپا را شکست. شرکت Nintendo مدعی است مجموعه بازی‌های Zelda تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیون نسخه فروخته‌اند. این قسمت از این مجموعه در سال ۱۹۸۶ منتشر شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.