اگر قرمه‌ سبزی و شیشلیک آدم بودند چه شکلی می‌شدند؟

what if food were people 64e3d22088796772a8e34ba2

آثار ارزشمند علی میری تصویرگر خودآموخته‌ی بااستعداد و باذوق مشهدی در چند وقت اخیر سروصدای زیادی به پا کرده است. آثار او به‌قدری صمیمانه‌ و هوشمندانه خلق شده‌اند که با اولین نگاه توجه مخاطب را جلب می‌کنند و فوراً بر دل او می‌نشینند.

«اگه غذاها آدم بودند» عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه تصویرگری‌های میری است که در آن برای هر غذا با توجه به ذهنیت خودش، شخصیت انسانی متصور شده و در این مجموعه خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را در صورت‌ها و لباس‌های جذاب به تصویر کشیده است.

تصویرگر خوش‌ذوق در توضیحات این مجموعه نوشته است: «امشب میخوام با لحن پیج‌های آشپزی کپشن بنویسم: هرچی غذا تا الان دیدید بذارید کنار که براتون چندتا غذای جدید آوردم که مطمئنم اگه ببینید عااااااشّقش میشید» (تشدید روی شین واجبه)!!»

پیش از اینکه به تماشای یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تصویری او بنشینید، فراموش نکنید که میری ازجمله هنرمندانی است که به‌شدت برای حق کپی رایت آثارش می‌جنگند و تلاش می‌کند تا به مخاطبانش بیاموزد بازنشر آثار هنرمندان بدون ذکر نام و منبع یا با حذف امضای آن‌ها از روی اثر، کار صحیحی نیست. از شما خواهش می‌کنم به‌عنوان مخاطبان بافرهنگ شاتر، این نکته را فراموش نکنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.