اکتیویژن پایان کار حالت DMZ در بازی Call of Duty را تایید کرد

حالت DMZ با هایپ و هیجان زیاد کار خود را در بازی «ندای وظیفه» (Call of Duty) آغاز کرد ولی اکنون شرکت «اکتیویژن» (Activision) تایید کرد که این حالت به پایان کار خود رسیده است.

حالت DMZ حاصل تلاش توسعه‌دهندگان استودیو «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) برای تبدیل شدن بازی Call of Duty به ژانر اکستراکشن شوتر بود. مد DMZ تقریباً یک سال پیش و همزمان با بازی Call of Duty Warzone 2 در دسترس بازیکنان قرار گرفت. حالت DMZ قرار بود تجربه‌ای همانند عنوان Escape From Tarkov را برای بازیکنان COD به وجود آورد؛ اما برخلاف انتظارات، حالت مذکور به طرز قابل‌توجهی مورد استقبال آن‌ها قرار نگرفت.

خاموشی سرورهای حالت DMZ در بازی Call of Duty

استودیو Infinity Ward تلاش کرد با انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد، حالت DMZ را سرپا نگه‌دارد؛ اما اکنون به نظر می‌رسد کار این مد تمام شده است. گفتنی است بازیکنان می‌توانند حالت DMZ را از طریق «وارزون» تجربه کنند ولی آپدیت و به‌روزرسانی بابت آن دریافت نخواهند کرد. علاوه‌براین، مد DMZ تنها روی نقشه‌های قدیمی بازی Call of Duty قابل اجرا است و از نقشه جدید Urzikstan پشتیبانی نمی‌کند.

حالت DMZ در Call of Duty

یکی از دلایل خاموش شدن حالت DMZ، اضافه‌شدن حالت Zombie در بازی Call of Duty: Modern Warfare III است که سازوکار مشابه حالت مزبور را به کاربران ارائه می‌دهد. احتمالاً مد DMZ به‌تدریج از بخش «بتل پس» (Battle Pass) بازی Call of Duty حذف می‌شود و تا چند ماه آینده به طور کامل سرورهای آن از دسترس خارج می‌شوند. شرم‌آور است که حالت سرگرم‌کننده DMZ خیلی زود به کار خود پایان می‌دهد و متاسفانه آزمایش کوچک Infinity Ward برای کسب محبوبیت در ژانر Extraction Shooter با موفقیت روبرو نشد.

در پایان، مد DMZ و بازی شوتر آنلاین Call of Duty Warzone 2 روی کنسول‌های نسل حاضر و پیشین «مایکروسافت» (Microsoft)، «سونی» (Sony) و پلتفرم PC قابل دریافت است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.