اچ تی سی وایلدفایر ای ۳ لایت معرفی شد

اچ تی سی خیلی وقت است که از کار تولید گوشی هوشمند کناره گرفته، اما لایسنس خود را به تولیدکنندگان دیگر می‌دهد و به‌همین علت گوشی‌های جدیدی با نام اچ تی سی تولید می‌شوند. وایلدفایر ای ۳ لایت جدیدترین گوشی است که به همین شکل تولید شده. ای ۳ لایت یک گوشی جدید و جذاب با ال سی دی ۶.۵ اینچ و رزولوشن اچ دی پلاس است که دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی آن در یک نا قطره‌ای جای گرفته.

گوشی وایلدفایر ای ۳ لایت

در پشت گوشی، دوربین اصلی با با حسگر ۱۳ مگاپیکسل قرار گرفته و در کنار آن نیز دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی و فلش ال ای دی دیده می‌شود. گوشی وایلدفایر ای ۳ لایت در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر هم با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی به تراشه Unisoc SC 9863 مجهز شده است. 

مشخصات دوربین وایلدفایر ای ۳ لایت

از نظر نرم افزاری، این گوشی از اندروید ۱۲ بهره برده و باتری آن با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که با کابل تایپ سی شارژ می‌شود.

باتری وایلدفایر ای ۳ لایت

این موبایل در رنگ‌های آبی و سیاه عرضه می‌شود اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت آن‌ها در دسترس نیست. این تلفن همراه برای اولین بار در آفریقا رونمایی خواهد شد.

ads

بهترین مدل لپ تاپی که در بازار ایران می‌توانید تهیه کنید، کدام است؟

بهترین لپ تاپ های بازار فروردین ۱۴۰۲

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.