اپیک گیمز: بازی Fortnite توانایی پشتیبانی بیش از ۱۰۰ بازیکن را ندارد

«تیم سوئینی» (Tim Sweeney)، مدیرعامل شرکت «اپیک» (Epic) اعلام کرد ظرفیت بازی Fortnite به گونه‌ای است که تنها از حضور ۱۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «گیم اسپات» (Gamespot)، «تیم سوئینی»، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت Epic به طور رسمی اعلام کرد بازی Fortnite در حال حاضر توانایی ظرفیت پشتیبانی بیش از ۱۰۰ بازیکن را ندارد. «سوئینی» در این باره به خبرگزاری IGN گفته است:

وقتی نوبت به توسعه بازی‌ها می‌رسد، فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. من فکر می‌کنم مردم فرصت پیشرفت در برنامه‌نویسی و فناوری زبان را برای بهبود وضعیت توسعه بازی دست کم می‌گیرند. بنابراین، حالت بتل رویال بازی Fortnite تنها از ظرفیت حداکثر ۱۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کند. این تعداد بازیکنانی است که می‌توانیم روی یک سرور، در یک طبقه یا روی یک دستگاه قرار دهیم.

«سوئینی» سپس توضیح داد که چگونه Epic Games از فناوری پشتیبانی از سرورهای بزرگ‌تر بدون کاهش شدید کیفیت در مدل برنامه‌نویسی برخوردار نیست. مدیرعامل شرکت Epic به توسعه بازی‌ها در آینده بسیار خوش‌بین است، چون استودیوهای بازی‌سازی تمایل فراوانی به استفاده از موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵.۲» (Unreal Engine 5.2) نشان داده‌اند.

ظرفیت بازی Fortnite

گفتنی است بازی «اپیکس لجندز» (Apex Legends) در یک مسابقه آنلاین از حضور ۶۰ بازیکن به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، بازی PUBG از ظرفیت حضور بیش از ۱۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کند. در پایان، بازی Call of Duty Warzone توانایی پشتیبانی بیش از ۱۵۰ بازیکن را روی یک سرور دارد. هنوز مشخص نیست که آیا شرکت Epic Games در آینده نزدیک ظرفیت حضور بازیکنان در عنوان Fortnite را افزایش می‌دهد یا خیر.

بازی Fortnite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) قابل دریافت است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.