اپیزود اول سریال Fallout روی پلتفرم Twitch قابل تماشا خواهد بود

طبق جدیدترین گزارش، کاربران می‌توانند در روز ۱۱ آوریل، اپیزود اول (پایلوت) سریال «فال‌اوت» (Fallout) را از طریق پلتفرم «توییچ» (Twitch) تماشا کنند. همچنین کل قسمت‌های فصل اول سریال از شبکه اینترنتی «آمازون پرایم» (Amazon Prime) پخش خواهد شد.

به مناسبت شروع سریال مورد انتظار Fallout از آمازون، کاربران می‌توانند همزمان اپیزود اول سریال نامبرده را از پلتفرم Twitch و از طریق کانال‌های استریمر Shroud، BrookAB و TheOnlyRyann تماشا کنند. گفتنی است بازیگران سرشناسی اعم از «الا پرنل» (Ella Purnell)، «والتون گاگینز» (Walton Goggins) و «آرون موتن» (Aaron Moten) در این اثر ایفای نقش می‌کنند. سریال «فال‌اوت» توسط کمپانی Kilter Films، سازنده سریال Westworld ساخته شده است.

تاریخ پخش کلیه قسمت‌های سریال Fallout

سریال Fallout بر اساس یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت گیم است. پس از وقوع یک جنگ هسته‌ای جهانی در سال ۲۰۷۷، داستان با پرش زمانی ۲۱۹ ساله همراه می‌شود. قهرمان سریال با نام «لوسی» (با بازی الا پرنل) در شهر لس‌آنجلس زندگی می‌کند. او کسی است که تمام زندگی خود را در یک Vault در اعماق زمین گذرانده و اکنون برای اولین بار مجبور به بیرون آمدن از آن می‌شود. «کایل مک لاکلن» (Kyle McLachlan) نقش پدر «لوسی» را ایفا می‌کند که ریاست پناهگاه را نیز بر عهده دارد.

تماشای سریال Fallout

شایان ذکر است شرکت Amazon اخیراً فهرست بازی‌های رایگان سرویس اشتراکی Prime Gaming در ماه آوریل را اعلام کرده است. مشترکین قادر به دانلود ۱۲ بازی از جمله «فال اوت ۷۶» (Fallout 76) در ماه جاری خواهند بود. قابل ذکر است بازی‌ شرکت «بتسدا» (Bethesda) را می‌توانند در هفته جاری از طریق Prime Gaming روی کنسول Xbox Series X/S و پلتفرم PC تجربه کنند.

در پایان، سریال Fallout از روز ۱۱ آوریل سال ۲۰۲۴ (مصادف با ۲۳ فروردین ۱۴۰۳) از سرویس Amazon Prime Video پخش خواهد شد. فصل اول سریال مذکور در قالب هشت قسمت ساخته شده است. موسیقی متن سریال فال‌اوت توسط آهنگساز افسانه‌ای «رامین جوادی» (Ramin Djawadi) تهیه و ساخته شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.