اپل watchOS 10 را با ویجت های بازطراحی‌شده معرفی کرد

اپل امروز به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل اپل واچ یعنی watchOS 10 را معرفی کرد که با تغییرات مهمی ازجمله ویجت‌های جدید، برنامه‌های بازطراحی‌شده و موارد دیگر عرضه می‌شود.

watchOS 10 راه جدیدی برای مشاهده اطلاعات از صفحه ساعت با ویجت‌ها ارائه می‌کند. با این سیستم‌عامل جدید به‌سادگی با فشاردادن دکمه تاج دیجیتالی (Digital Crown) به صفحه هوم اپل واچ بروید و برای ردیابی فعالیت‌ها، آب‌وهوا، نظارت بر بازار سهام، اطلاع از رویدادهای تقویم و غیره اسکرول کنید.

اپل watchOS 10 را با ویجت های بازطراحی‌شده معرفی کرد

اپلیکیشن‌های watchOS 10 نیز دوباره طراحی شده‌اند. ساعت جهانی اکنون دارای رنگ‌های پس‌زمینه است که زمان روز را در مناطق زمانی مختلف منعکس می‌کند. علاوه بر این، برنامه تمرین Workout نیز شامل جعبه جایزه جدید و ویدیوهای تمام‌صفحه برای هر فعالیت می‌شود.

WatchOS 10 شامل دو واچ‌فیس جدید است: پالت (چهره‌ای متمرکز بر رنگ) و اسنوپی و وودستاک.

ویژگی‌های جدید watchOS 10 اپل

این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدید تمرین دوچرخه‌سواری از جمله معیارهای جدیدی مانند توان آستانه عملکردی، نقاط قدرت، نمای تمام‌صفحه در آیفون و موارد دیگر را نیز معرفی می‌کند. برنامه پیاده‌روی نیز اکنون قطب‌نما و نقشه را ادغام می‌کند. همچنین، ‌ اپل watchOS 10 اکنون دارای یک API Workout برای توسعه‌دهندگان است.

گفتنی است که یک ویژگی جدید ردیابی خلق‌وخو در برنامه Mindfulness می‌تواند حس و حال کاربران را به صورت یک تصویر انتزاعی ثبت کرده و به صورت یک گزارش دربیاورد. ویژگی Vision Health نیز به برنامه Health اضافه شده است. بنابراین تمام داده‌های مربوط‌به سلامت روان کاربر بر روی ساعت رمزنگاری می‌شوند.

لازم به ذکر است که ویژگی جدید دیگری نیز با هدف کاهش‌دادن خطر نزدیک‌بینی از حسگر نور محیط برای نشان‌دادن زمان در نور روز استفاده می‌کند و در برنامه Health نمایش داده می‌شود.

جالب است بدانید که به لطف این بروزرسانی، کاربران قادر خواهند بود که نقشه‌های سه‌بعدی از مسیر پیموده‌شده، شامل آخرین مکانی که اتصال تلفن همراه در آن وجود داشته باشد را بروی ساعت خود مشاهده کنند.

در حال به‌روزرسانی

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.