اپل ویژن پرو متن را به عکس تبدیل می‌کند؛ البته به‌لطف «فایرفلای»

هوش مصنوعی فایرفلای، ابزاری برای تبدیل متن به تصویر است که اواخر مارس ۲۰۲۳ (اوایل فروردین ۱۴۰۲) توسط شرکت ادوبی رونمایی شد و مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفت.

شرکت ادوبی در بیانیه‌ای که برای ورج فرستاد، اعلام کرد که فایرفلای جدید به‌طور اختصاصی برای سیستم‌عامل visionOS ساخته شده است تا کاربران اپل ویژن پرو بتوانند از این هوش مصنوعی برای تولید تصاویر دلخواه و جابه‌جایی آن‌ها روی فضاهای واقعی مانند دیوارها یا میزها استفاده کنند.

نمایی از ابزارهای برنامه ادوبی فایرفلای در هدست اپل ویژن پرو

فضای نسخه‌ی visionOS فایرفلای برای افرادی که قبلاً با این سرویس در وب یا برنامه‌ی فتوشاپ کار کرده‌اند، آشنا خواهد بود و کارایی این برنامه با نسخه‌ی اصلی فایرفلای مشابه است.

کاربران اپل ویژن پرو باید یک توضیح متنی را برای تولید تصویر دلخواه خود در برنامه‌ی لایت‌روم وارد کنند و پس از کلیک روی گزینه‌ی Generate تصاویر آن‌ها تولید می‌شود.

نمایی از محیط برنامه لایت روم در هدست اپل ویژن پرو

در نسخه‌ی ویژن پرو فایرفلای، یک برچسب ویژه به متادیتای تصاویر اضافه می‌شود تا ساخته‌شدن آن‌ها توسط هوش مصنوعی را به اطلاع کاربران برساند.

ادوبی می‌گوید که در آینده‌ی نزدیک، قابلیت‌هایی برای ایجاد محیط‌های پاناروما، محیط‌های ۳۶۰ درجه و موارد مشابه را به نسخه‌ی visionOS فایرفلای اضافه می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

ادوبی فایرفلای در هدست واقعیت مجازی اپل، در قالب لایت‌روم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه‌ی visionOS لایت‌روم رابط کاربری ساده‌تری نسبت به نسخه‌ی اختصاصی این نرم‌افزار برای انواع تبلت اپل دارد و کار کردن با آن راحت‌تر است.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو ۳۵۰۰ دلار است. این محصول روز گذشته روانه‌ی بازار آمریکا شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.