اپل هدست ویژن پرو را معرفی کرد؛ ورود اپل به بازار واقعیت ترکیبی

بعد از سال‌ها انتظار، اپل بالاخره از هدست واقعیت ترکیبی خود به نام ویژن پرو رونمایی کرد. این هدست که طراحی بسیار جذابی دارد، از باتری اکسترنال بهره می‌برد و از طریق چشم‌ها، دست‌ها و صدا می‌توانید آن را کنترل کنید.

اگرچه این هدست در وهله‌ی اول برای ارائه‌ی محتواهای واقعیت افزوده ساخته شده، اما کاربران به راحتی می‌توانند بین محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی جابجا شوند. برای این دستگاه هیچ کنترلری ارائه نمی‌شود و برای گشت و گذار بین آیکن اپلیکیشن‌ها فقط کافی است به آن‌ها نگاه کنید. برای باز کردن اپ‌ها باید انگشت‌ دست را تکان دهید و در ضمن می‌توانید از فرمان‌های صوتی هم بهره ببرید. علاوه بر این، این هدست از لوازم جانبی بلوتوثی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را به مک وصل کنید تا بتوانید نمایشگر کامپیوتر را از طریق هدست مشاهده کنید.

اپل می‌گوید هدست ویژن پرو، کاربر را از دنیای اطراف جدا نمی‌کند. این یعنی حتی اگر به طور کامل در حال استفاده از محتوای واقعیت مجازی باشید، نمایشگر بیرونی هدست می‌تواند چشم‌های شما را به اطرافیان نشان دهد. با استفاده از این هدست، به راحتی می‌توانید اشیاء سه‌بعدی را در دنیای واقعی اطراف خود قرار دهید.

این مطلب در حال به‌روز‌رسانی است…

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

۴۳,۸۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro ZAA دو سیم‌ کارت ظرفیت 1 ترابایت و 6 گیگابایت رم  - نات اکتیو

۹۸,۷۹۰,۰۰۰

تومان

منبع: The Verge

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.