اپل مشغول توسعه یک آیفون با حاشیه نمایشگر صفر و دوربین زیر نمایشگر است

به گزارش منابع آگاه ظاهراً اپل قصد تولید آیفون با حاشیه نمایشگر صفر را داشته و به این منظور سفارش‌هایی به سامسونگ و ال‌جی برای تولید پنل اولد کرده است.

ظاهراً اپل می‌خواهد در ساخت آیفون با حاشیه نمایشگر صفر پنل‌های اولد جدیدی را با حفظ طراحی فعلی آیفون در سری‌های بعدی گوشی‌های خود تعبیه کند. این تصمیم در حال رقم خواهد خورد که گوشی‌های مجهز به حاشیه‌ بسیار باریک عموماً نمایشگری با لبه‌ خمیده دارند. بااین‌حال به عقیده اپل، خمیده‌کردن لبه‌ آیفون اعوجاج نوری ایجاد خواهد کرد و دوام نمایشگر را هم کمتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: بدنه سری آیفون ۱۵ از فولاد مورد استفاده در صنایع هوافضا ساخته می‌شود!

تولید آیفون با حاشیه نمایشگر صفر

در همین راستا به گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec و به‌نقل از زنجیره‌ تأمین، به‌نظر اپل از سامسونگ و ال‌جی، دو غول صنعت نمایشگر، درخواست کرده تا پنل اولد «بدون‌ حاشیه» برای آیفون طراحی و تولید کنند.

ظاهراً اپل قصد دارد در ساخت پنل‌های بدون حاشیه‌ آیفون از فناوری TFE بهبودیافته بهره ببرد و مجهز به دوربین زیر نمایشگر هم شود. همچنین، اپل به‌دنبال افزایش فضا برای قطعاتی همچون آنتن خواهد بود. درواقع تولید آیفون با نمایشگر تخت این امکان را برای اپل به ارمغان خواهد آورد.

آیفون با حاشیه نمایشگر صفر

آیفون با حاشیه نمایشگر صفر

همچنین احتمالاً آیفون ۱۷ پرو در سال ۲۰۲۵ به پنل بدون حاشیه مجهز می‌شود؛ زیرا طبق برخی شایعات این گوشی نخستین آیفونی خواهد بود که به انتقال فناوری فیس ID به زیر نمایشگر اقدام می‌کند. در آن هنگام دیگر از حفره‌ کپسولی نیز نشانی نخواهد بود و اپل در بالای نمایشگر آیفون از حفره‌ دایره‌ای جهت تعبیه دوربین سلفی بهره‌برداری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت آیفون با حاشیه نمایشگر صفر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.