اپل مبدل USB-C به لایتنینگ را با قیمت ۲۹ دلار می‌فروشد

Untitled 8 1

اپل بعد از تجهیز گوشی‌های سری آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو به پورت USB-C تصمیم گرفته مبدل USB-C به لایتنینگ را به صورت مجزا و با قیمت ۲۹ دلار راهی بازار کند.

اپل ساعاتی پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی‌ها در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس رونمایی شده‌اند که اپل در هر چهار مدل از پورت USB-C به جای لایتنینگ استفاده کرده است. پورتی که سرعتی به مراتب بیشتر را در مقایسه با لایتنینگ ارائه می‌کند. حالا برای اینکه اپل به کاربرانش کمک کند از کابل لایتنینگ خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، یک مبدل لایتنینگ به USB-C را به صورت جداگانه و با قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رساند.

این مبدل به کاربران اجازه می‌دهد کابل‌های لایتنینگ خود را بدون هیچ مشکلی به آن متصل کرده و سپس سر دیگر را که از نوع USB-C است به گوشی آیفون جدید خود یا هر دستگاه دیگری که از پورت USB-C بهره می‌برد متصل کنند. این مبدل همچنین می‌تواند سه کار شارژ، انتقال داده و همچنین انتقال صدا را انجام دهد.

علاوه بر این‌ها، این مبدل USB-C قابلیت اتصال به بسیاری از ماشین‌ها از جمله آن‌هایی که از قابلیت CarPlay پشتیبانی می‌کنند را هم دارد. به این صورت که می‌توانید مستقیما یک کابل USB متصل به خودرو را به پورت USB-C آیفون خود متصل کنید.

اپل در حال حاضر کابل USB-C متعددی را هم در فروشگاهش به فروش می‌رساند که از جمله این موارد می‌توان به ۱ متری ۶۰ واتی و ۲ متری ۲۴۰ واتی اشاره کرد. همچنین مبدل USB-C به لایتنینگ اپل هم برای فروش در دسترس قرار دارد و قیمت آن هم به ۲۹ دلار می‌رسد.

توجه داشته باشید نه این مبدل و نه آداپتور شارژر درون بسته‌بندی آیفون‌های جدید قرار ندارند و شما با خرید گوشی جدید، فقط یک کابل دو سر Type-C را دریافت خواهید کرد.

منبع: ۹to5Mac

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.