اپل اعلام کرد که بیش از ۱۰۰۰ برنامه اختصاصی برای ویژن پرو وجود دارد

اپل اعلام کرد که بیش از 1000 برنامه اختصاصی برای ویژن پرو وجود دارد

معاون ارشد بازاریابی اپل اعلام کرد که تاکنون بیش از ۱۰۰۰ برنامه اختصاصی برای ویژن پرو طراحی شده است. ویژن پرو،  هدست واقعیت ترکیبی کمپانی اپل به تازگی عرضه شده است.

اعلامیه اخیر از سوی گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی در اپل منتشر شد. او همچنین اضافه کرد که بیش از ۱.۵ میلیون برنامه سازگار با این هدست وجود دارد.

بیشتر بخوانید: هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو ممکن است چهار نسل طول بکشد تا آی‌پد را کنار بگذارد

تاکنون بیش از ۱۰۰۰ برنامه اختصاصی برای ویژن پرو طراحی شده است

این برنامه‌ها در یک فروشگاه برنامه اختصاصی برای ویژن پرو به نام visionOS در دسترس هستند و از روز اول، یعنی ۱۲ روز پیش، بیش از ۶۰۰ برنامه در دسترس بوده است. برخی از پلتفرم‌های کلیدی مانند نتفلیکس، یوتیوب و اسپاتیفای اعلام کردند که برنامه اختصاصی توسعه نخواهند داد و کاربران باید از طریق مرورگر سافاری از این سرویس‌ها استفاده کنند.

یوتیوب، سرویس ویدئویی متعلق به گوگل، بعداً موضع خود را تغییر داد و فاش کرد که ساخت یک برنامه اختصاصی برای ویژن پرو را در برنامه‌های آینده‌ی خود قرار داده است. برخی دلیل تغییر موضع یوتیوب را در  موفقیت این هدست در بازار دانستند. اما از آنجایی یک برنامه‌ی واسط این کار را انجام می‌دهد و کاربران برای تهیه‌ی آن ۵ دلار هزینه می‌کنند، ممکن است این موقعیت دائمی نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژن پرو چیست؟ آیا این هدست واقعیت ترکیبی در آینده جایگزین برخی از تکنولوژی‌هایی که اکنون به صورت روزمره مورد استفاده قرار می‌دهیم می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.