اپلیکیشن «پلیس من» قادر به پاسخ‌گویی به متقاضیان ثبت نام اینترنتی گذرنامه نیست

passport 64a007680f068bdcb3a56d4b jpeg

روز گذشته، ۹ تیر ماه ۱۴۰۲، اعلام شد که امکان ثبت نام و تمدید گذرنامه از طریق اپلیکیشن «پلیس من» فراهم شده است تا متقاضیان برای درخواست دریافت یا تمدید پاسپورت دیگر نیازمند مراجعه حضوری به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ نباشند.

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی پلیس، خبر اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه را اعلام کرده و گفته بود: «متقاضیان با نصب نرم‌افزار «پلیس من» می‌توانند کمتر از یک هفته گذرنامه خود را درب منزل دریافت کنند.»

بر این اساس، این اپلیکیشن برای کاربرانی که قصد دریافت گذرنامه داشتند در دسترس قرار گرفت. با این وجود، کاربران در دسترسی به این اپلیکیشن با مشکل مواجه هستند و حتی در ثبت نام و ورود به اپلیکیشن پلیس من نیز با خطا مواجه می‌شوند. تعدادی از کاربران که پیش از این در اپلیکیشن ثبت نام کرده بودند و حالا قصد استفاده از خدمات این برنامه برای ثبت نام یا تمدید گذرنامه را داشتند هم با مشکل مواجه شده و نتوانستند از سرویس جدید این اپلیکیشن استفاده کنند.

به نظر می‌رسد با وجود اعلام رسمی خبر اینترنتی شدن فرایند و مراحل اخذ پاسپورت اما بستر لازم هنوز فراهم نشده و آماده رسیدگی به درخواست کاربران نیست. بررسی‌های ما در زومیت از طریق چند دستگاه مختلف بدون نتیجه باقی ماند و هیچ یک از دستگاه‌هایی که اپلیکیشن پلیس من روی آن‌ها نصب شد و قصد ساخت حساب کاربری داشتند، موفق به دریافت کد برای ساخت اکانت و ورود به اپلیکیشن نشدند. دستگاه‌هایی که حساب کاربری داشتند هم برای درخواست ثبت نام یا تمدید نیاز به دریافت کد داشتند که چون این کد برایشان ارسال نشد، موفق به ثبت درخواستشان نشدند.

پس از نصب و در مرحله ورود به اپلیکیشن پلیس من، کاربر پس از وارد کردن شماره موبایل خود باید کدی را که به شماره موبایلش ارسال شده، در اپلیکیشن وارد کند. بدون وارد کردن این کد امکان ساخت حساب کاربری وجود نخواهد داشت. این کد اما با وجود انتظار چند دقیقه‌ای یا برای کاربر ارسال نمی‌شود یا زمانی ارسال می‌شود که از زمان در نظر گرفته‌شده برای وارد کردن کد گذشته و اپلیکیشن کد را برای ورود تایید نمی‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.