اپلیکیشن رسمی یوتیوب برای اپل ویژن پرو منتشر می‌شود

معمولا گجت‌هایی همچون هدست‌های واقعیت ترکیبی با تعداد برنامه‌های کاربردی و محبوبی که پشتیبانی می‌کنند، سنجیده می‌شوند و به همین خاطر نبود یوتیوب برای اپل ویژن پرو ۳,۴۹۹ دلاری کمی در ذوق می‌زند.

حتی اگر هدست Vision Pro با چند صد برنامه عرضه شده باشد، قطعا یوتیوب اپلیکیشنی بوده که افراد در همان وهله اول به دنبالش می‌گردند. تاکنون، هیچ برنامه رسمی از یوتیوب برای این هدست عرضه نشده اما خبر خوب این است که به زودی این اپلیکیشن برای هدست ۳۵۰۰ دلاری اپل ارائه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اپلیکیشن رسمی یوتیوب برای اپل ویژن پرو منتشر می‌شود

در ماه ژانویه بود که یوتیوب اعلام کرد هیچ پلنی برای ساخت یک برنامه برای هدست ویژن پرو ندارد. اما به نظر می‌رسد گوگل در این خصوص تجدید نظر کرده و سخنگوی یوتیوب به رسانه‌ی The Verge اعلام کرده هرچند که در حال حاضر برنامه خاصی برای ارائه این اپ نداریم، اما قرار است برنامه یوتیوب برای هدست Vision Pro طراحی کنند.

اپلیکیشن رسمی یوتیوب برای اپل ویژن پرو منتشر می‌شود

اپلیکیشن رسمی یوتیوب برای اپل ویژن پرو منتشر می‌شود

به بیان ساده‌تر، یوتیوب اطلاعاتی در خصوص در حال توسعه بودن برنامه اختصاصی یوتیوب برای ویژن پرو و یا زمان معرفی این برنامه منتشر نکرده، اما به طور کلی تائید شده این برنامه توسعه و عرضه خواهد شد؛ گرچه زمان آن نامعلوم است.

در حال حاضر، کاربران Apple Vision Pro فقط می‌توانند از طریق مرورگر Safari و با استفاده از وب‌سایت یوتیوب، به محتواهای این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

یوتیوب تنها پلتفرم استریمینگ مورد انتظار نیست که یک اپلیکیشن اختصاصی برای ویژن پرو ندارد؛ بلکه نتفلیکس و اسپاتیفای هم در همین وضعیت هستند و معلوم نیست که برنامه‌های آنها برای این هدست عرضه شود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.