اوپو فایند N3 فلیپ (Oppo Find N3 Flip) معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

جایگزین گوشی تاشو Find N2 Flip یعنی اوپو فایند N3 فلیپ با ماژول دوربین سه گانه و تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ مدیاتک به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد.

شرکت اوپو امروز از جدیدترین گوشی تاشوی خود با نام Find N3 Flip رونمایی کرد. این محصول جایگزین گوشی Find N2 Flip سال گذشته محسوب می‌شود و نسبت به آن در بخش دوربین و تصویربرداری پیشرفت چشمگیری داشته است. برای آشنایی با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سری گوشی‌های اوپو رینو ۱۰ (Oppo Reno10)‌ رسما معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی تاشو اوپو فایند N3 فلیپ

سیستم دوربین Hasselblad اوپو فایند ان ۳ فلیپ شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۲۴ میلی‌متری با دیافراگم f/1.8، اندازه پیکسل‌ ۱.۰ میکرومتر و لرزشگیر OIS، یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۴ درجه و یک لنز پرتره ۳۲ مگاپیکسلی ۴۷ میلی‌متری با زوم اپتیکال ۲ برابر می‌شود.

اوپو فایند N3 فلیپ

اوپو فایند N3 فلیپ

این گوشی از یک صفحه نمایش خارجی ۳.۲۶ اینچی آمولد برخوردار است که به کاربران این امکان را می‌دهد انواع برنامه‌ها و ویجت‌ها را بدون باز کردن Find N3 Flip خود اجرا کنند. گفته می‌شود که از این نمایشگر برای کار با برنامه‌هایی مانند multiple travel، مسیریابی، موسیقی و شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توان استفاده کرد.

اوپو فایند N3 فلیپ

اوپو فایند N3 فلیپ

نمایشگر اصلی این گوشی مانند Find N2 Flip سال گذشته، یک صفحه ۶.۸ اینچی LTPO آمولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱ تا ۱۲۰ هرتز است. این پنل از شیشه بسیار نازک (UTG) ساخته شده و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

این گوشی تاشو در بخش سخت افزار نیز نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته و به چیپست جدیدتر دایمنسیتی ۹۲۰۰ مدیاتک به همراه رم سریع‌تر LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های اوپو Find N3 Flip می‌توان به رابط کاربری ColorOS 13.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۴ واتی اشاره کرد.

اوپو فایند N3 فلیپ

اوپو فایند N3 فلیپ

در حال حاضر Oppo Find N3 Flip در سه رنگ‌ مشکی، طلایی و رزگلد و در دو نسخه با ۱۲ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای پیش سفارش در چین در دسترس قرار گرفته و فروش اولیه آن از تاریخ ۸ سپتامبر آغاز خواهد شد.

اوپو فایند N3 فلیپ

اوپو فایند N3 فلیپ

دو مدل ذکر شده به ترتیب با قیمت ۶۷۹۹ یوان (معادل ۹۳۲ دلار) و ۷۵۹۹ یوان (معادل ۱۰۴۲ دلار) به فروش خواهند رسید. اوپو هنوز اطلاعاتی در رابطه با عرضه بین‌المللی ارائه نکرده اما قول داده است که این گوشی به زودی جهانی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو اوپو فایند N3 فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.