اولین کلیپ از Rick & Morty: The Anime منتشر شد

اولین کلیپ از Rick & Morty: The Anime منتشر شد

همانطور که احتمالا می‌دانید، فصل هفتم سریال Rick & Morty (ریک و مورتی) با پخش قسمت آخر در ادالت سوییم به پایان رسید. اما طرفداران اکنون این فرصت را پیدا کرده‌اند تا نگاهی زود هنگام به انیمه ریک و مورتی با عنوان Rick & Morty: The Anime داشته باشند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از تاریک‌ترین پایان‌ها در انیمه‌عناوینی که عمق احساسی بالایی دارند!
۱۰ تا از تاریک‌ترین پایان‌ها در انیمه‌۱۰ تا از تاریک‌ترین پایان‌ها در انیمه‌

پس از انتشار موفقیت‌آمیز مجموعه‌ای از انیمه‌های کوتاه ویژه که توسط ادالت سوییم تولید شده بود، رسما اعلام شد که این کار با یک مجموعه انیمه اسپین‌آف کامل ادامه خواهد یافت. اکنون که با سرعت به انتشار آن در سال ۲۰۲۴ نزدیک می شویم، Adult Swim نگاهی جدید به انیمه Rick and Morty انداخته است! در ادامه می‌توانید این کلیپ را مشاهده کنید:

کلیپ منتشر شده از انیمه Rick & Morty: The Anime

Rick & Morty: The AnimeRick & Morty: The Anime

Rick and Morty: The Anime قرار است جایی در سال سال ۲۰۲۴ در ادالت سوییم و سرویس Max پخش شود. اما در حال حاضر و در زمان نگارش این خبر، تاریخ دقیقی برای انتشار سریال جدید ریک و مورتی مشخص نشده است. انیمه ریک و مورتی توسط تاکاشی سانو (که قبلا انیمه های کوتاه «Rick and Morty vs. Genocider» و «Summer Meets God (Rick Meets Evil)») را برای برای فیلم انیمیشن Telecom کارگردانی کرده بود، نوشته و ساخته خواهد شد. این اسپین‌آف یک سریال ده قسمتی طولانی خواهد بود که توسط سولا اینترتینمنت تولید می‌شود و ماکی ناگانو، مکس نیشی و تاکناری مائدا به عنوان تهیه کننده همکاری خواهند کرد.

سریال Rick and Morty: The Anime همچنین سو کی را به عنوان کارگردان جلوه‌های ویژه، کائوری کوبایاشی به عنوان ناظر جلوه‌های ویژه، یوشیهیرو کاساهارا به عنوان تدوینگر و تتسویا تاکاهاشی را به عنوان آهنگساز خواهد داشت. گفته شده این انیمه سریالی با زیرنویس‌های صوتی ژاپنی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

در اخبار مربوطه گفته شده که سریال ریک و مورتی برای ۱۰ فصل برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنیدعید نوروز مینی سریال خوب چی ببینیم؟!
۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنید۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنید


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتوشدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.