اولین پروژکتور ۸K بیسیم دنیا توسط سامسونگ در CES 2024 رونمایی شد

samsung ces innovations 20240108033542 1024x576 1

سامسونگ امسال در نمایشگاه CES 2024 از یک پروژکتور ۸K رونمایی کرده است که قادر است به صورت بی‌سیم اطلاعات را نمایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از محصولات جدید و مجهز به تکنولوژی روز که توسط سامسونگ در نمایشگاه امسال به نمایش درآمده با نام Premiere 8K است که می‌تواند نخستین نمونه از این نوع پروژکتور در جهان محسوب شود.

این پروژکتور اولین پروژکتور ۸K در جهان است که عملکرد خود را به صورت بی‌سیم انجام می‌دهد. همراه با این پروژکتور جعبه‌ای با نام Wireless One Connect Box وجود دارد که ارسال اطلاعات برای پروژکتور را از فاصله حداکثر ۱۰ متری انجام خواهد داد.

علاوه بر آن پروژکتور سامسونگ با خروجی ۱۰۰ وات اولین پروژکتور مجهز به دالبی اتموس و فناوری Sound-on-Screen است که باعث ایجاد صدای سینمایی خواهد شد. همچنین این پروژکتور می‌تواند یک تصویر با اندازه حداکثر ۱۵۰ اینچ از فاصله ۳۰ سانتی‌متری روی دیوار ایجاد کند.

میزان روشنایی این پروژکتور ۴۰۰۰ لومن است و به کاربر اجازه می‌دهد در اتاقی که کاملاً تاریک نیست بتواند تصاویر را به راحتی مشاهده کند. از طرفی ارتباط بی‌سیم این پروژکتور باعث می‌شود تا جابجایی و حمل آن بسیار آسان بوده و اتصالات سیمی آن مزاحم کاربران نباشد. در کنار این محصول پروژکتور دیگری با نام The Premiere 5 به عنوان یک پروژکتور جمع و جور پرتو کوتاه و لیزر سه گانه معرفی شد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.