اولین واکنش رسمی به ماجرای سفر پورن استار آمریکایی به ایران

خبرگزاری دولتی «تسنیم» در واکنش به ماجرای سفر ویتنی رایت، پورن استار آمریکایی به ایران که طی روزهای گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده بود، به نقل از یک منبع مطلع نوشته «سیستم ویزادهی از ماهیت کاری غیراخلاقی و مستهجن او مطلع نبوده است».

«تسنیم» ضمن بازنشر تصویری که ویتنی رایت از بازدید خود از سفارت سابق آمریکا در تهران منتشر کرده بود، درباره ی حضور این پورن استار آمریکایی در ایران نوشته است:

علی‌رغم برخی شایعات و فضاسازی‌ها ویتنی رایت بازیگر آمریکایی فیلم‌های مبتذل به‌دعوت هیچ ارگان یا نهادی به ایران نیامده بود و طی روزهای گذشته نیز از ایران خارج شده است.

یک منبع مطلع درخصوص سفر ویتنی رایت به کشورمان به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: ویتنی رایت از ناحیه هیچ ارگانی در ایران دعوت نشده بلکه به‌صورت شخصی و با اخذ ویزا به ایران سفر کرده است و سیستم ویزادهی نیز از ماهیت کاری غیراخلاقی و مستهجن او مطلع نبوده است.

همچنین پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد که حضور او در برخی اماکن مانند لانه جاسوسی سابق آمریکا و کاخ گلستان نیز به‌دعوت فرد یا نهادی صورت نگرفته بلکه به‌عنوان یک فرد عادی و بدون اعلام هویت خود اقدام به حضور کرده است،

ضمن آنکه بازدید از موزه لانه جاسوسی نیازمند تشریفات و هماهنگی خاصی نیست و هرکس می‌تواند برای بازدید به آنجا مراجعه کند، موزه لانه جاسوسی مراجعین و بازدیدکنندگان زیادی دارد که بسیاری از آنها توریستهای کشورهای خارجی ازجمله آمریکایی‌ها هستند.

با این حال، هنوز واکنشی از سوی مسئولان کشور درباره ی سفر ویتنی رایت به ایران صورت نگرفته است.

ماجرای سفر ویتنی رایت پورن استار آمریکایی به ایران

ماجرا از جایی شروع شد که ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌ های جنسی و غیراخلاقی چند روز قبل استوری ای از خود در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس ظاهری کاملاً پوشیده، مطابق پوشش عرف در ایران داشت. ویتنی رایت پیش از آن هم با انتشار یک استوری از مخاطبان خود خواسته بود تا بهترین غذاها و دیدنی‌ های تهران را به او معرفی کنند.

او چند روز بعد، در اینستاگرامش تصاویری از بازدید خود از سفارت سابق آمریکا در تهران منتشر کرد.

خبرگزاری دولتی «ایلنا» با بازنشر تصویر حضور ویتنی رایت در سفارت سابق آمریکا، در این رابطه نوشت:

ویتنی رایت، پورن‌استار معروف آمریکایی به ایران آمده و عکسی از بازدید خود از کاخ گلستان تهران و سفارت سابق آمریکا را به اشتراک گذاشته است.

ویتنی رایت کیست

Screenshot ۲۰۲۴۰۲۰۳ ۱۴۳۹۳۳ Instagram

Screenshot ۲۰۲۴۰۲۰۳ ۱۴۳۹۲۰ Instagram

در صفحه‌ ی اینستاگرام ویتنی رایت عکس هایی از سفر او به لبنان و مصر نیز دیده می‌ شود. او از قرار معلوم، از مدافعان فلسطین هم هست و در قسمت معرفی اکانت اینستاگرام خود شعار «فلسطین را آزاد کنید» را نوشته‌ است.

ویتنی رایت کیست

حضور ویتنی رایت در ایران اما با واکنش منفی کاربران شبکه‌ های اجتماعی مواجه شد. بسیاری این سؤال را مطرح کردند که با توجه به رویکرد مسئولان کشور نسبت به موضوع پوشش شهروندان،‌ چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌ های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد.

ستاره پسیانی، بازیگر مشهور نیز از جمله کسانی بود که به حضور این بازیگر فیلم های غیر اخلاقی در ایران واکنش نشان داد. او با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق اعتراض کرد.

ویتنی رایت کیست

ویتنی رایت کیست؟

ویتنی رایت در سال ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ۱۰ ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد.

در ویکی‌پدیای او نوشته شده است: او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد.

ویتنی رایت کیست

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.