اولین عکس‌ها از پلی استیشن ۵ اسلیم منتشر شد

اولین عکس‌ها از پلی استیشن ۵ اسلیم منتشر شد

اولین عکس‌ها از نسخه جدید پلی استیشن ۵ اسلیم به تازگی توسط یکی از خریداران منتشر شده است. کاربر توییتر @phantompainss عکس‌هایی را در توییتر به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که موفق شده یکی از آن‌ها را در صرافی پایگاه نظامی خود خریداری کند.

<!–

–>

او اقدام به ارسال چندین عکس از بسته‌بندی کنسول کرد که نشان می‌داد باندل Call of Duty: Modern Warfare III را خریداری کرده و شامل عکسی از پایه پلاستیکی کوچکی بود که برای قرار گرفتن افقی کنسول استفاده می‌شود.


مطلب پیشنهادی:چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]پروژه‌ای که نیامده شکست خواهد خورد!
چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]

اوایل امروز اکانت Call of Duty CharlieIntel گزارش داد که باندل کنسول Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۰ نوامبر با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد که همان قیمت RRP کنسول مستقل است. به این معنی که بازی بدون هزینه اضافی با کنسول همراه می‌شود.

مدل جدید پلی استیشن ۵ سونی در نوامبر امسال در ایالات متحده عرضه خواهد شد و سپس در ماه‌های آینده در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد. مدل جدید با ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی برای هر دو نسخه عرضه می‌شود.

برخلاف مدل فعلی، کسانی که PS5 Digital Edition را خریداری می‌کنند، می‌توانند بعدا یک درایو دیسک بلوری به آن اضافه کنند، زیرا به طور جداگانه با قیمت ۷۹.۹۹ دلار / ۱۱۹.۹۹ یورو / ۹۹.۹۹ پوند به فروش می‌رسد.

یک پایه افقی با مدل جدید PS5 ارائه خواهد شد. یک پایه عمودی جدید سازگار با تمام مدل‌های PS5 نیز به صورت جداگانه با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. هنگامی که موجودی مدل فعلی کنسول تمام شود، مدل جدید تنها مدل قابل خریداری خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت بزرگ آلن ویک ۲ و حاشیه جدید پلی استیشن

شایعه: Resident Evil 9 بیشترین بودجه تاریخ فرنچایز را خواهد داشت - ویجیاتوشایعه: Resident Evil 9 بیشترین بودجه تاریخ فرنچایز را خواهد داشت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.