اولین رندرهای گلکسی زد فولد ۶ تغییرات محدود را نشان می‌دهد

ساعاتی قبل اولین تصاویر رندر گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ منتشر شد که جزئیات ظاهری آن را نشان می‌دهد. اولین نکته قابل توجه در این رندرها، گوشه‌های تیزتر دستگاه است. در حالی که گلکسی زد فولد ۵ گوشه‌های گردی مشابه گلکسی اس ۲۴ پلاس داشت، زد فولد ۶ شباهت بیشتری به گلکسی اس ۲۴ اولترا یا سری نوت قدیمی سامسونگ پیدا کرده است.

لبه‌های بیرونی گوشی نیز صاف‌تر شده و شباهت بیشتری به طراحی جدید سری گلکسی اس ۲۴ پیدا کرده است. این تغییر ظاهری، باعث مدرن‌تر شدن ظاهر گوشی می‌شود. انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ کمی پهن‌تر از نسل قبل باشد. ابعاد این گوشی ۱۵۳.۵ در ۱۳۲.۵ میلی‌متر اعلام شده است که به ترتیب ۲.۶ و ۱.۳ میلی‌متر نسبت به زد فولد ۵ افزایش یافته است. همچنین به نظر می‌رسد زد فولد ۶ کمی کوتاه‌تر از نسل قبل باشد. این تغییرات احتمالا بر راحتی استفاده از گوشی در دست تأثیر چندانی نخواهد گذاشت. ضخامت گوشی در حالت باز همچنان ۶.۱ میلی‌متر است و کماکان خبری از جایگاه قلم S Pen در این نسل هم نیست.

گلکسی زد فولد 6

در شایعات منتشر شده آماده بود که سامسونگ ممکن است نسبت تصویر نمایشگر بیرونی زد فولد ۶ را تغییر دهد. با توجه به رندرهای منتشر شده، به نظر نمی‌رسد این تغییر به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت، اساسی باشد. در تصاویر فاش شده، نمایشگر بیرونی نسبت به زد فولد ۵ کمی عریض‌تر به نظر می‌رسد. همچنین شایعاتی از عرضه نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد ۶ به گوش می‌رسد که احتمالا در آن نسخه شاهد تغییر مورد انتظار در نسبت تصویر نمایشگر بیرونی باشیم. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در این باره در دسترس نیست.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام

۶۹,۹۹۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Plus دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام

۵۹,۵۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: ۹to5google

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.