اولین جزئیات بازی Assassin’s Creed Hexe فاش شد

اولین جزئیات بازی Assassin’s Creed Hexe فاش شد

تام هندرسون با یک افشاگری جدید برگشت و این بار در گزارش جدید خود اطلاعاتی درباره بازی Assassin’s Creed Hexe به اشتراک گذاشته است.

<!–

–>

این بازی که قرار است بعد از Codename Red بازی اصلی بعدی مجموعه اسسینز کرید باشد، فعلا در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و برای انتشار در سال ۲۰۲۶ در نظر گرفته شده است. اما طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که بازی تجربه‌ای متفاوت از نسخه‌های پیشین است و تمرکز شدیدی روی جادوگری دارد. همچنین ظاهرا بازی در قرن شانزدهم و اروپای مرکزی تحت تسلط امپراتوری روم مقدس جریان دارد.


مطلب پیشنهادی:طلسم های Prince of Persia: The Lost Crown | از کجا پیدایشان کنیم و چگونه از آن ها استفاده کنیم؟طلسم‌هایی با نام‌های آشنا
طلسم های Prince of Persia: The Lost Crown | از کجا پیدایشان کنیم و چگونه از آن ها استفاده کنیم؟طلسم های Prince of Persia: The Lost Crown | از کجا پیدایشان کنیم و چگونه از آن ها استفاده کنیم؟

به‌گزارش اینسایدر گیمینگ، Hexe نسبت به نسخه‌های قبلی یک تجربه خطی‌تر است و المان‌های جهان باز آن مشابه بازی‌های قدیمی‌تر سری طراحی شده‌اند. شخصیت اصلی بازی زنی به نام Elsa است که از قدرت‌های فراطبیعی بهره می‌برد. در ویدیوهایی که برای اینسایدر گیمینگ فرستاده شده، السا در حال فرار از سربازان آلمانی قرن شانزدهم است و با استفاده از یک جادو، کنترل یک گربه را در دست می‌گیرد. بازیکن کنترل گربه را در اختیار می‌گیرد و با زمین انداختن یک بطری شیشه‌ای، توجه سربازان را به خود جلب می‌کند. حال و هوای شهری که بازی در آن جریان دارد تاریک و افسرده‌کننده توصیف شده است.

همچنین به‌نظر می‌رسد که یک سیستم ترس در بازی وجود دارد که از بسته الحاقی Jack The Ripper بازی Assassin’s Creed Syndicate الهام گرفته است. جزئیات این سیستم فعلا نامشخص است، اما می‌توان حدس‌هایی زد که نحوه کار آن چگونه خواهد بود. به هر حال در دوران بین سال‌های ۱۵۰۰ تا ۱۶۶۰ میلادی، بالغ بر هشتاد هزار نفر که به جادوگری متهم شده بودند اعدام شدند. پس یک سیستم ترس برای چنین دوره‌ای منطقی به‌نظر می‌رسد.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیداولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید


غم‌انگیزترین اتفاقات صنعت بازی‌های ویدیویی

بازی GTA 5 با تلاش مادسازان روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود - ویجیاتوبازی GTA 5 با تلاش مادسازان روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.